Kat al 3 dagen weg HIJ IS TERUG!!!!

Hmmm onze kat is al 3 dagen weg en ik begin me zorgen te maken.



Hij is altijd in de buurt en als we fluiten komt hij direkt.



Onze kat is niet meer binnen i.v.m. de allergie van onze middelste zoon. Maar in de garage heeft hij zijn mand, kattenbak en eten. Zijn bakje staat ook al een paar dagen vol terwijl hij anders iedere dag een bak vol leeg eet.



Heb al in de buurt rondgekeken, maar zie hem nergens.



Onze Gismo is ge-chipt, maar ik bedacht mij vanmiddag dat ik daar helemaal niet het adres heb laten wijzigen. Zijn chip-nummer staat wel in zijn paspoort, maar zou het ergens geregistreerd worden als ze hem vinden?



Bah we gaan maandag met vakantie dus ik wil zo graag voor die tijd weten wat er met hem aan de hand is.



Ik hoop 1 ding en dat is dat niet iemand hem wat aangedaan heeft.

Och jee, ik hoop dat hij gauw terecht is.

Je kan eventueel dierenasiels, dierenarts bellen dat de chip niet klopt qua adres. Mocht hij alsnog gevonden worden.



Sterkte!



Enneh,waar gaan jullie heen met vakantie?



Onze kat was ook 5 dagen zoek, was hij gewoon op jacht, waarschijnlijk even zijn huis kwijt geweest! Gelukkig heeft hij de weg zelf weer terug gevonden.



Liefs,

Moon

Alsz e hem vinden wordt er gebeld met het telefoonnummer wat bij hun bekend is. Dus zo gauw mogelijk je tel nummer en adres veranderen.





Pff sterkte, hopelijk komtie alsnog gauw thuis! :pray: :hug: :hug:

Maar zou ik niet een landelijk telefoonnummer kunnen bellen waar die nummers geregistreerd staan om te vragen of ze op het nummer van onze kat een melding hebben gekregen?



Ik hoop maar dat hij inderdaad op jacht is ofzo, maar krijg er best de zenuwen van.



Moon, we gaan 2 weken in de stacaravan van mijn ouders. Gewoon hier in de buurt, maar gewoon even eruit zeg maar.

Heb mijn adresgegevens al aangepast incl. telefoonnummers zodat ze ons eventueel kunnen bellen mochten ze hem vinden.

Hoop dat je kat gauw terug komt meid!!! :hug:

Heb je amivedi al geinformeerd?

Zij kunnen je vast en zeker wel verder helpen met dit soort problemen.



Hopelijk komt je poezebeest snel terug.

Die van mij was vorige week uit het raam gevallen/gesprongen terwijl ze nooit buiten komt en was 5 dagen zoek.

Uiteindelijk heeft de buurman haar doodsbang gevonden onder de struiken.

Wat was ik blij dat ze terug was zeg.

Ik heb hem net als vermist opgegeven bij Amivedi, wijziging doorgegeven bij NDG en hier in de buurt heb ik hem ook doorgegeven als vermist.



Weet je ook al is hij aangereden of leeft hij niet meer. Ik wil het gewoon graag weten.

dat had ik ook hoor, maar ik had ook wel zo het idee zolang ik niets hoor van alle instanties (asiel dierenambulance etc) dan leeft ze nog.



Heb je hem al op katvinder neergezet?

Of misschien een advertentie op buurtlink.nl

Je kan ook nog even je lokale asiel beleln, ik had vernomen dat ze maar eens per week contact hadden met amivedi dus misschien zit ie daar al op je te wachten.



Sterkte meid :hug:

Heb hem op Buurtlink gezet, bedankt voor de tip!

He Gismolo wat naar :hug: Hopelijk wordt hij snel gevonden hoor! :pray:

Ja ik hoop het ook. Heb er afgelopen nacht slecht van geslapen.

Da’s naar idd.



Wanneer de chip bekeken wordt zoek je op de comp. het nummer erbij, dat bel je dan. Wanneer dat nummer niet (meer) klopt gaat het dier meestal naar het asiel. (zo gaat het hier tenminste).



Hopelijk is ie snel weer terecht.



:hug:

Hanneke, ik heb het asiel hier in de buurt een mail gestuurd met de gegevens van onze kater en mijn telefoonnummer. Hopelijk zit hij daar en is alles goed met hem zodat ik hem snel weer op kan halen.

achneen das zo ontzettend rot als je niet weet waar je kat is.

Ik hoop van harte dat je snel iets hoort over hem.



:hug:

Hoi wat naar dat je kat al een poosje weg is…

Ik hoop echt dat hij snel weer naar huis komt…



Ik heb even voor je gegoogled.



http://www.chipnummer.nl/



misschien heb je hier wat aan…



Iig heel veel sterkte

toen ik net zwanger was van Merijn is onze missy 6 weken weg geweest… Het was november/december en het vroor toen ook… Had dus echt geen hoop meer… Tot ik op een dag werd gebeld door de manage ongeveer een km bij ons vandaan. Ze was daar gevonden, echt nog maar een kwart van de poes die ze was, zo ondervoed, maar ze was helemaal ongedeerd verder.

Ze had een adreskokertje om dr nek toen nog. Ze heeft ook een chip, maar die hebben ze dus niet hoeven gebruiken.



Ik bedenk me net dat ik de adressen van beide poezen-chip nog moet wijzigen sinds onze verhuizing… ik denk dat die chip wel terug te herleiden is hoor als je belt met die instantie… ben ff de naam kwijt.



ik hoop dat gismo snel weer terecht is! Misschien zit ze opgesloten bij de buren in de schuur ofzo?

hoi meis,

wat naar…

hoop dat poezebeest snel en goed en wel terug thuis komt…



liefs

Gerda

Hij is terug!!! Liep net de garage in en daar stond hij. Hij houdt een van zijn voorpoten continu omhoog. Heb al even gevoeld, maar voel verder niks raars. Ook zijn de kussentjes van zijn voet verder niet kapot. Kijk het morgen nog even aan en als hij zijn pootje omhoog blijft houden dan even met hem naar de dierenarts.

Hij heeft natuurlijk nooit omhoog kunnen komen over de schutting. Maar hij heeft ook verder niet staan mauwen, want heb de hele dag erop gelet of ik hem hoorde.



Jeetje nu kan ik alles weer terug gaan draaien, maar goed ben al lang blij dat hij er weer is.

Yay, wat een opluchting :dance:



Hihi, nu moet je inderdaad alles weer terugdraaien. Maar ach, hij is terug en daar gaat het om hè :smiley: