Die heb ik vandaag gekocht, aangezien we onze dreumes maar niet krijgen afgeleerd dat ie uit de keukenkastjes moet blijven :wall:
En zie het al gebeuren dat ik straks beebje2 aan het voeden ben ofzo, en dan meneer dan mijn hele kastinhoud overhoop gooit!!:doh:
Voordat ik de verpakking open trek… ben benieuwd wie ze ook heeft en of ze goed werken?
(weet niet eens of er uberhaupt iets van kwaliteitverschil in die dingen zit hoor)
Bedankt!
Groetjes, Marieke
Van die zwarten bedoel je? Die hebben wij nl. Werken wel alleen had Casper ze na een half jaartje ong ‘door’ 8) nu zal dat per kind ook wisselen hoor. Ik vond ze wel zelf een beetje lastig openen dus ik had ze na een tijdje van de niet boeiende kasten afgehaald en enkel nog op de kast waar de vuilnisbak inzat (heb een kleintje aan de binnenkant van de kastdeur) en alle schoonmaakmiddelen laten zitten. Dat hij alsnog bij de pakken pannenkoekmix bv kon maakte me niet zoveel uit.
Als je zelf kleine vingertjes hebt dan krijg je ze nog wel open hoor maar mijn man was wel praktisch buitengesloten.
Voor het geld zeker proberen! :thumbup:
wij hebben blauwe, ideaal! maar bij een evnt nieuwe keuken vind ik het toch zonde om ze erop te zetten eigenlijk :think:
Emma, dat is precies dus ook de reden waarom ik manlief nog moet ompraten… :oops:
Die zegt steeds; hij moet het maar leren!
(en, lekkere dooddoener; wij hadden dat vroeger ook niet :doh: )
Hij vindt het dus ook zonde…
Maar ik denk dan; 't is toch maar aan de binnenkant… en als het in ieder geval een tijdje helpt…
Rhiannon, bedankt voor je ervaring
tja onze keuken valt nu al bijna van ouderdom uit elkaar dus die kastbeveiligers halen niet zoveel uit qua lelijkheid maar als we een nieuwe keuken zouden hebben zou ik ze dus nooit gekocht hebben…
Als we een nieuwe keuken krijgen (zit over 1 a 2 jaar in de planning) en er nog een baby komt die dus gewoon moet leren om ervanaf te blijven Maar het is wel errug ideaal.
maar hebben ze die dingen niet zonder boren/schroeven??? :think:
Ik denk dat ze ook wel prima werken als je ze vastmaakt met die plakstrips van Tesa (powerstrips) even door de helft knippen over de lengte. :thumbup: Niet geprobeerd is altijd mis.
Wij hebben ook een nieuwe keuken, maar toch een slotje geplaatst op het gootsteenkastje. Helaas krijgt onze dochter het nu al zelf open (17 maanden). Slotje is van de prenatal geloof ik.
Later hoorde ik van buren dat zij sterke magneten op de kastjes van hun nieuwe keuken hebben. Wel boren, maar een stuk minder lelijk!
Wij hadden deze in onze oude keuken ook op alle kastjes zitten. Werkte prima!!
Van de zomer hebben we een nieuwe keuken geplaatst en tja, zonde natuurlijk om daar in te boren.
Ons meisje geprobeerd vanaf het begin aan te leren dat ze niet in de kastjes mag en dat werkt vrij goed. Ze was toen 1 jaar en 9 maanden. Wel op het kastje met de schoonmaakmiddelen een slotje op gezet, dat vind ik dan toch te link!
Nu is ze wat groter en helpt ze me ook de tafel te dekken en de vaat op te ruimen(natuurlijk alleen de onbreekbare spullen!),
Ze kan fijn in de kastjes waar ze haar plastic bordjes en bekertjes heeft staan enzo. En de rest van de kastjes gaat ze eigenlijk niet in.
Succes ermee.
Wij hebben die op de laatjes zitten in de keuken. Verder hebben we de lelijke plaksloten van Ikea aan de voorkant. Keuken moet toch op een gegeven moment vervangen worden, dus dan vind ik het niet zo erg dat het nu nog wat minder mooi is. Gelukkig krijgen de jongens de kastjes niet open.
Hier ook van die haakjes op de keuken gemaakt en het werkt perfect.
De oudste krijgt ze wel open maar Stijn niet.
En de tip van de Tesa powerstrips is wel een goeie…hoef je niet gelijk te boren in de nieuwe keuken.
Wij hebben er één op het gootsteenkastje (waar schoonmaakmiddelen ed in zitten) zitten. De rest van de kasten mag ze open maken (we hebben geen open keuken, ze kan er dus alleen in als dat ‘mag’ van ons, dat scheelt ;)).