Van de week heb ik bij de action een busje Karvan Cevitam Mango siroop (mini’s) meegenomen om te proberen. And i Love it ! Dus gisteren teruggegaan naar de action, maar hier zijn ze niet meer. Ook in een ander filiaal niet. Lijken wel helemaal uit de schappen
Is er iemand die weet of ze ze bij jullie nog hebben ?
Ik zou er heeeeeel graag nog een hoop willen hebben. Een mini busje is hier binnen 3 dagen op gegaan.
Bij de AH. Snap trouwens niet waarom ze daar niet grote bussen van maken ?
Ff allemaal mailen ??!!
Vind dat ook echt de lekkerste smaak ooit :drool:
Meteen een mail verzonden
Vandaag nog bij de AH gekeken, ook niet
Helemaal naar een ander action-filiaal gereden, ook niet…
Alleen fruitbron en andere Karvan Cevitam’s, maar niet meer de mini’s Mango. En een paar dagen terug nog wel…
Ah oke. Hier staan ze wel nog gewoon bij de AH.
Misschien eens in een groot filiaal kijken ?
Dit was nog een groot filiaal helaas…
Voor de rest niet echt een AH in de buurt.
volgens mij hebben ze die ook bij de jumbo
daar zie ik ook 4 soorten mini staan
Wij hebben helaas geen Jumbo in de wijde omtrek Pas op 3 kwartier rijden…
wij komen er ook niet elke week
maar wil wel voor je kijken
hoeveel zou je er willen??
Stuk of 10 ? :oops: :shifty: :mrgreen:
In onze AH zijn ze opeens ook verdwenen…helaas
Maar als ze nu bij de action hebben gelegen dan vrees ik dat ze gewoon uit de handel zijn.
ik denk dat ze daarom ook ineens bij de action waren!
zo gebruikte ik voor M altijd nestle rijstebloem banaan. EN… overal niet meer in de schappen, van een op de andere week overal weg. TOt ik laatst ze bij de action zag… dus… de restpartij… en toen was het op is op. DUs mega ingeslagen, t was ookerg goedkoop:)
Het is fijn om te horen dat u deze variant zo waardeert. Uw verzoek om deze smaak in een grotere verpakking op de markt te brengen, geven wij graag voor u door aan onze Marketingafdeling. Uw verzoek zal worden meegenomen in evaluaties over ons assortiment. Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn geweest. Met vriendelijke groet, KONINKLIJKE DE RUIJTER B.V.
Mail terug gekregen. Maar heb ze nu een mail gestuurd met daarin de vraag of ze eruit gaan omdat ze niet meer in alle winkels zijn te vinden. En bij de action verkopen… Ben benieuwd…
@Selena wrote:
Stuk of 10 ? :oops: :shifty: :mrgreen:
is goed hoor als ik ze zie neem ik ze mee
verwacht volg weekend te gaan
maar ik ben ook bang dat ze eruit zijn als ze nu bij de action zijn
(kan ik ook kijken daar ga ik vanavond heen)
Als je zou willen kijken graag :mrgreen: :-*
Wij kunnen u meedelen dat het door u bedoelde product bij ons wordt besteld door de inkooporganisaties van de volgende winkelketens:
Karvan Cévitam Mini’s Mango:
Deen
Dekamarkt
Emté
Jumbo
Super de Boer
Helaas is het wel altijd mogelijk dat een bepaald filiaal van een van de bovengenoemde winkelketens besluit een product niet (meer) in het assortiment op te nemen vanwege onvoldoende belangstelling door de consument; dit dus ondanks de omstandigheid dat de inkooporganisatie van de betrokken winkelketen dit product wel bij ons afneemt.
Romata, ik heb pre-cies hetzelfde mailtje ontvangen. :mrgreen:
Had ook gemaild erom !
En laten wij nou net 2 Deens bij ons in de buurt hebben, dus vandaag wezen kijken. Heb 5 busjes mango mee kunnen nemen ! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: I’m happy ! Waren wel de laatste die er nog stonden.
Ik heb ze hier vandaag bij de deka markt gezien
heey je hebt ze gevonden zie ik :thumbup:
hier bij de jumbo waren ze niet
Bij de deka-markt in Beverwijk hebben ze ze ook.