"Kars eet koekie"

Kars (20 maanden) krijgt babbels én streken!!

Kars kon al een tijd zinnetjes zeggen met twee woorden. Als hij boos wordt en moet huilen, zegt hij altijd “Kars huilen”. En als hij iets grappig vindt, zegt hij: “Kars lachen”. En zo houdt hij ons voortdurend op de hoogte van wat hij doet, ziet en hoe het met hem gaat. Heel handig en ook erg schattig.

Maar vanmorgen kwam het eerste drie woordszinnetje eruit en wel op een bijzondere manier. Kars krijgt namelijk ook streken. Veel te slimme streken als het aan mama ligt…

Kars kijkt namelijk altijd verlekkerd naar het aanrecht en somt dan even op wat daar ligt en vooral wat hij daarvan wil hebben. Vanmorgen had hij echter een briljant idee. Hij pakte zijn stoeltje en zette die bij het aanrecht, terwijl ik op de bank in de kamer zat. Het was opeens erg stil, dus vroeg ik: Kars wat ben je aan het doen?

Meteen daarop zei Kars: “Kars eet koekie, mmmmm lekker!”

Nou, ik was even te verbaasd om te reageren! Eindelijk een drie woordszin! En ik vroeg me natuurlijk ook af hoe hij aan een koekje kwam, dus ik ging meteen even kijken.

En ja hoor, toen zag ik dus dat hij zijn stoeltje bij het aanrecht had geparkeerd en zichzelf van enkele koekjes had voorzien. Zodra hij mij zag, wilde hij het meteen goed maken. HIj strekte zijn hand vol koek naar mij uit en vroeg: “Mama koekie?”

Tja, ik smolt natuurlijk. We hebben samen de koekjes opgegeten en daarna heb ik alles op het aanrecht een plankje hoger gezet. :mrgreen:

:inlove: :inlove: :inlove:

Echt super toch! Vergeet je gelijk dat het eigenlijk niet mag :mrgreen:

Groetjes Alex

:inlove:

Wat een slimme grapjas :inlove: !

Heerlijk :inlove:

hi hi briljant! :inlove:

oh wat schattig :inlove:

O wat een heerlijke dreumes :inlove:

Hihi, een echte (koek)kruimeldief :inlove:

smelt zeg!!!

(leuk beschreven ook! :thumbup: )

wat een heerlijk ventje, en leuk stukje. Zo heb je ook zelf een excuus om de koektrommel eens leeg te te eten :mrgreen:

natas