Karinthie Oostenrijk

Wij zoeken een leuke attractiepark of iets dergelijks iets in Karinthie Oostenrijk.



Wij willen daar overnachten, om de volgende dag weer verder te rijden naar Servië.



Weet iemand iets leuks?

Helemaal niemand bekend in Oostenrijk :mrgreen:

Jammer jammer :cry:

hoi,

wij zijn enigszins bekend in Oostenrijk maar ken er eigenlijk geen attractiepark?? Of ben ik nu superblond en bedoel je een vakantiepark? :oops:

Ik bedoel eigenlijk, als wij naar Servie met de auto gaan is het 2 dagen rijden (slapen we normaal in Hongarije)

Maar nu dachten we, we rijden tot Oostenrijk, slapen daar … gaan een dagje naar een attractiepark of iets anders leuks en rijden dan door :angel:

Het punt van iets in 2 dagen rijden is toch dat je uitrust voordat je de rest van de reis aangaat… 8)



Maar sorry, kan je niet helpen… :smiley:

Ik heb even gegoogeld voor je, maar kan niet echt iets vinden wat typisch amusement is voor kleintjes…



Ik zou gewoon even door een stadje lopen, wat lekkers kopen en picknicken in een park oid.

@Madre wrote:

Het punt van iets in 2 dagen rijden is toch dat je uitrust voordat je de rest van de reis aangaat… 8)



Maar sorry, kan je niet helpen… :smiley:




We slapen dan 2 nachten, want we moeten wel idd uitgerust verder op reis :mrgreen:

Ken eigenlijk alleen Tirol echt goed :wink: , maar lang leve google:



Hierstaan een heleboel tips voor een dagje uit. Hierstaan wat ideetjes als je in de buurt van Bad Kleinkirchheim overnacht…



Wie weet staat er wel iets tussen, anders zoek ik straks nog even verder voor je :mrgreen:

@victoria wrote:

@Madre wrote:
Het punt van iets in 2 dagen rijden is toch dat je uitrust voordat je de rest van de reis aangaat… 8)



Maar sorry, kan je niet helpen… :smiley:




We slapen dan 2 nachten, want we moeten wel idd uitgerust verder op reis :mrgreen:




oooooooooooh, ik dacht dat het alleen slapen was…

Maar ikheb wel mooie foto’s gezien, dus jullie verzinnen wel wat… :inlove:

@eisblume wrote:

Ken eigenlijk alleen Tirol echt goed :wink: , maar lang leve google:



Hierstaan een heleboel tips voor een dagje uit. Hierstaan wat ideetjes als je in de buurt van Bad Kleinkirchheim overnacht…



Wie weet staat er wel iets tussen, anders zoek ik straks nog even verder voor je :mrgreen:




We gaan na 2 weken Servië ook 2 weken op de camping in Vellach :mrgreen:



Bedankt staan leuke dingen tussen :thumbup:

http://www.minimundus.at/



Maar vraag me niet of het ook echt leuk is, de laatste keer dat ik daar was is al gauw een jaar of 25 :shifty: geleden

Mijn ouders zijn er vorig jaar nog geweest, maar voor kinderen kan ik persoonlijk daar ook niks ook al ben ik als kind zijnde daar veel geweest, maar goed das ook weer iets meer dan een paar jaar geleden :oops: :mrgreen:

Naast de minimundus zit de reptielenzoo, die vonden onze kinderen (toen 4 en 2 jaar) erg leuk. Marrit kreeg een slang om haar nek :shock: :shifty: .

Minimundus zijn we niet geweest.



Heidi-alm zijn we ook geweest, best grappig. De kinderen vonden met name de speeltuin en de glijbaan erg leuk daar.

Even denken, wat hebben we nog meer gezien…



We zijn met een gondel helemaal naar de top van een berg gegaan. Kinderen vonden het geweldig in de gondel!

Kon je ook weer mee naar beneden.



En er zat ergens ook een soort dierentuintje. Liep je tussen de berggeiten en langs allerlei andere dieren. Groot succes! Zat ook een speeltuintje bij.



Karinthie is echt prachtig :inlove: