Ik heb gisteravond onaantastbaar van Karin slaughter uitgelezen. Rete spannend vond ik het. Maar is hier nog een vervolg op?
Of eindigt de serie nou echt met
een brievenbus die ontploft op het moment dat Jeff de adoptiepapieren eruit wilt halen :eh:
@myrella wrote:
Ik heb gisteravond onaantastbaar van Karin slaughter uitgelezen. Rete spannend vond ik het. Maar is hier nog een vervolg op?
Of eindigt de serie nou echt met
een brievenbus die ontploft op het moment dat Jeff de adoptiepapieren eruit wilt halen :eh:
Ja ze heeft net een nieuwe:
Genesis
dat kan ik mij bijna niet voorstellen…
@maantje wrote:
dat kan ik mij bijna niet voorstellen…
?? wat kan je je niet voorstellen?

Ik heb hem zelf gelezen hoor…

zo irritant… hoewel ik de schrijfster/ de boeken erg leuk vind… er was in eerste instantie duidelijk: het zouden 3 boeken zijn! En dan zou die ‘serie’ klaar zijn.
Hoeveel zijn het er inmiddels al wel niet?
Er zijn verschillende series he…
Oooh wellicht vergis ik mij in de Will Trent-serie…
Excuse moi…
Genesis is van de Will Trent-serie :roll:
als ik zoek op een site met boekbeschrijvingen staat Genesis onder de serie Grant County?
Maar het eerste deel van die serie is Nachtschade.
Op de achterflap staat : eerste deel van de Sara Linton trilogie (naar mijn weten nog altijd 3 delen :lol: ). Maar denk dat het succes van die eerste 3 boeken te groot was om niet verder te gaan…
Net even alle achterflappen bekeken… bij deel 1 en 2 wordt er gesproken over een trilogie, bij deel 3 over de SaraLinton serie :lol:
Deel 1 en 2 had ik overigens ook direct in de eerste druk al, dus gok erop dat bij latere drukken de achterflap ook alweer anders zal zijn.
Hmmm, ik moet zeggen dat ik het boek in een vlaag van verstandsverbijstering heb gelezen maar ik weet bijna zeker dat Trent de hoofdrol speelde… :lol: :lol:
oooooooooooh wacht…
oh ik weet het al, waarom ik in de war ben
Ze ontmoeten elkaar eindelijk
Dus geen vervolg op onaantastbaar? jammer
Ik ben nu begonnen in triptiek, volgens mij is dat uit de will trent serie.
Het is wel en niet een vervolg maar ik raad je inderdaad aan eerst de trentserie te lezen ja.
ik kan mij bijna niet voorstellen dat het zo afloopt… :think:
@myrella wrote:
Dus geen vervolg op onaantastbaar? jammer
Ik ben nu begonnen in triptiek, volgens mij is dat uit de will trent serie.
zoals madre al schreef, lees eerst tripiek, versplinterd en dan genesis en je krijgt een antwoord van Karin S.
okee, dat wordt flink doorlezen dus
Triptiek en Versplinterd heb ik gelezen, ik moet dus nu aan Genenis begrijp ik
ik vond dit laatste deel geweldig!
was blij dat het niet bij die spoiler eindigde (al is dat natuurlijk niet helemaal waar)
hier mag trouwens ook wel weer een vervolg op komen
ze moeten bij elkaar komen :inlove:
Ooh, ik ben verslaafd aan de Karen Slaughter boeken! Ik vind ze geweldig!!!
Genesis heb ik ook gelezen.
ik had er best moeite mee om te geloven dat Jeffrey écht dood is! Ik blijf bij het idee dat hij op één of andere manier terugkomt. Wat natuurlijk niet kan, gezien de staat waarin hij verkeerde aan het eind van “Onaantastbaar”.
Maar ik vermoed zomaar dat Karen Slaughter twee verschillende verhaallijnen te lastig begint te vinden, en dat dit eindelijk uitmondt in één verhaallijn, met Sara Linton en Will Trent als stel :inlove:
Dat laatste mag ook in een spoiler hoor.
Gezien de ts heeft zij Genesis nog niet gelezen en dan is het volgens mij niet zo leuk om dit zo te lezen.
Ik heb begrepen uit het nawoord dat zij dit deel heeft gebruikt om de lezers niet geheel in het ongewisse over Sara te laten, maar ook als afsluiting van de Sara Lintonserie). Volgens mij zien we Sara niet weer. Zou dat wel heel jammer vinden overigens…
@Soleil wrote:
Ik heb begrepen uit het nawoord dat zij dit deel heeft gebruikt om de lezers niet geheel in het ongewisse over Sara te laten, maar ook als afsluiting van de Sara Lintonserie). Volgens mij zien we Sara niet weer. Zou dat wel heel jammer vinden overigens…
Oh, dat vind ik ook wel jammer…Ik zie liever Sara als partner van Will dan die hatseflats die hij nu heeft. Het maakt hem zo’n watje…
En daarbij vind ik het raar om haar op die manier zomaar af te sluiten toch?
Ik kan me niet voorstellen dat Sara helemaal verdwijnt. Ik denk dat ze wel weer zijdelings opduikt (dus niet als hoofdpersoon) in de boeken met Will Trent. Ik denk dat hij op een gegeven moment wel dat rare mens die hij nu heeft dumpt en met Sara verder gaat, want ze voelen zich duidelijk tot elkaar aangetrokken. Althans, dat hoop ik inderdaad.