(hoop ik het goed neerzet: twijfelde tussen huiskamer en keukentafel…)
Ik heb erge last van een extreem gevoelige hoofdhuid. En kan dus geen enkele versteviger in mijn haren hebben. Zelfs niet spul van de apotheek of dure kapper.
Maar daarnaast ben ik “vervloekt” met zeer dun sluik haar.
Ik heb het nu, na het een tijdje kort gehad te hebben, omdat ik dacht nu eindelijk gel gevonden te hebben waar ik tegenkon… NIET DUS, weer bijna op één lengte.
Maar ik wil er graag een wat leuker model inhebben…
Is er hier misschien iemand die hetzelfde probleem kent en me dus tips kan geven???
:lol: mama en papavraagjes dus…
GRRRRR; wordt gek!!!
LOL, ik heb echt mijn best gedaan Mel, sorry!!!
:mrgreen: :-*
half lang,
en met een goede stijltang, stylen, blijft vaak 4 dagen goed zitten…
ik heb enorm dik haar,
en maakt niet uit welke haarlak ik gebruik, drama,
maar ik gebruik een beetje olie, stijltang en huppa… ben weer een paar dagen knap :mrgreen:
dan weer wassen, en stylen…
en klaar is klara
ik gebruik dus geen haarlak meer, alleen speciale olie van kerstine…
Ik zou ook denken een bob-je
En anders eens bij een kapper binnenstappen en vragen wat zij/hij met je kapsel zou doen als ze de vrije hand hebben. Zónder haarlak oid.
Ik heb geen gevoelige hoofdhuid maar ik gebruik ook nooit gel ofzo. Had het eerst lang in een staart en nu net op/over mijn schouder met een schuine pony. Ik doe er nooit wat mee qua styling, wassen en met natte haren naar bed. Ik heb zelfs geen kam of borstel. Het zit eigenlijk altijd wel ok.
Los
Vast, lekker piekerig
Nou, ben vanmorgen gegaan en heb tegen de kapper gezegd:"! Wil het niet helemaal kort, wil ook geen rattekoppie, maar wel een leuk kapsel waar niks geen gel, lak of schuim in hoeft."
Met knikkende knieën ben ik gaan zitten en ze is een uur bezig geweest.
Met als eindresultaat dat mijn man zeer tevreden is, de mevrouw van de HEMA het zelfs opviel en me complimenten gaf… en niet te min natuurlijk: ik die zeer tevreden is en zeer blij met het resultaat!!!
Al 3 keer door de harde wind gefietst en het zit nog steeds leuk…
Ze heeft het in laagjes geknipt en zo dat ik het naar achteren kan dragen, maar ook bol over mijn over heen…
Ikke is BLIJ!!!
Fijn dat je blij bent!!! Foto??? 8)
Zal het straks proberen…
Oeh dat is lastig. Is een bob wat voor je? Met een pony? Kan je ook niet tegen de ouderwetse pot gel of cocoswax? Is er niet iets in de natuurwinkel wat werkt?
Zelf heb ik ook een gevoelige hoofdhuid maar dit is een stuk minder sinds ik speciale shampoo daarvoor gebruik.