Wie kan mij helpen?
Ik heb mijn dochter belooft dat ze als ze haar zwemdiplomas had dat ze zelf een kapsel uit mocht kiezen bij de "echte " kapper.Normaal hebben we een thuiskapster,maar ze wil zo graag weer eens in een echte kappersstoel zitten.Nu heeft ze dus haar diplomas en ziet haar haar er gelijk weer veel gezonder uit,dus gaan we binnekort naar de kapper.
Ze wil zelf graag een pony,maar ik hou daar zelf dus helemaal niet van.Ze wil het wel graag lang houden omdat ze wel van dingen in haar haar houd.Ik kan op het web niet zo gek veek leuke meidenkapsels vinden.
Iemand nog tips.
Ik zal een foto van mijn meissie plaatsen zodat jullie kunnen zien dat het een echte stoere meid is.En een foto van een kapsel wat ik wel een mooie middenweg vond qua pony
Tops zijn verder ERG wekom!!
Ja, lijkt me helemaal leuk! :thumbup:
Het leek mij ook een mooie tussenweg,tussen geen en wel een pony :mrgreen:
Morgen even vragen wat zij er van vind
dat kapsle lijke met bij britt erg mooi staan.
super leuk kapsel :thumbup:
Ik vind het helemaal niks eigenlijk…
Maar ja, ik hou ook zowiezo niet van ‘kapsels’ voor kleine kinderen.
Ik laat het altijd gewoon netjes recht knippen en dat is het dan. Een van mn kinderen heeft een dikke bos krullen en om de krul daar in te houden worden er laagjes in geknipt. Maar dat ziet er heel natuurlijk uit.
Leuk en fris kapsel :thumbup:
Zij mag kiezen, maar waarom dan een middenweg zoeken?
@Chrisje wrote:
Zij mag kiezen, maar waarom dan een middenweg zoeken?
Ja dat dacht ik eigenlijk ook.
Ik zou haar gewoon die pony laten proberen. Dat kan de kapper toch in leuk erin knippen. Hoeft niet zo’n ouderwets dikke bos haar op dr voorhoofd te zijn toch?
Maar als haar belooft is dat zij na het behalen van haar diploma’s een kapsel mag uitzoeken bij de kapper, dan zou ik haar dat ook laten doen (tenzij ze kaal wil, ik bedoel, er zijn natuurlijk grenzen…)
*help ik heb een totale grammaticale blackout… *
Ik lees mee, ik zit hier met precies hetzelfde. Laura wil een pony, maar dat vind ik echt zoooo lelijk. Zal wel een jeugdtrauma zijn
Het kapsel van de foto vind ik super, maar volgens mij valt die lange lok dat nog steeds in de ogen, dus dan moeten toch nog altijd elastiekjes erin, of lijkt dat maar zo?
@Sooki wrote:
@Chrisje wrote:Zij mag kiezen, maar waarom dan een middenweg zoeken?
Ja dat dacht ik eigenlijk ook.
Ik zou haar gewoon die pony laten proberen. Dat kan de kapper toch in leuk erin knippen. Hoeft niet zo’n ouderwets dikke bos haar op dr voorhoofd te zijn toch?
Maar als haar belooft is dat zij na het behalen van haar diploma’s een kapsel mag uitzoeken bij de kapper, dan zou ik haar dat ook laten doen (tenzij ze kaal wil, ik bedoel, er zijn natuurlijk grenzen…)
*help ik heb een totale grammaticale blackout… *
Ik heb het misschien verkeerd opgeschreven,maar ik had tegen haar gezegd,wij gaan naar de kapper,jij mag kiezen,maar als het maar geen pony wordt.
Ik kan het niet uitleggen,maar ik vind het gewoon vreselijk zo’n pony :oops:
Zelf vind ze het kapsel wel leuk,omdat het toch een soort van pony is,alleen vind ze het te kort,want ze wil wel haar haar lang houden.
ZOu het ook leuk staan met langer haar?
Lijkt mij toch dat het gewoon een laagjes kapsel is en dat het moet kunnen…toch?
misschien dat je gewoon naar de kapper moet gaan en overleggen wat zij en jij willen en dan kan de kapper er iets van maken… kappers hebben meestal wel inzicht of het wel of niet staat.
ik laat Dave altijd in het boekje van de kapper kijken en dan mag hij zelf kiezen wat hij wilt…
als jade ooit genoeg haar op haar koppie heeft om er een model in te laten knippen dan mag zij ook zelf kiezen…
de kapper zegt zelf wel of het kan of niet.
nu ben ik zelf ook niet gek van pony´s… maar ja als Jade dat later wel leuk vind dan mag zij dat gewoon kiezen. het is haar haar…
@Corry wrote:
Ik kan het niet uitleggen,maar ik vind het gewoon vreselijk zo’n pony :oops:
Haha Cor, ik begrijp het meteen. Ik vind een pony ook echt vreselijk. Vooral van die dikke ponys die al halverwege het hoofd beginnen :sick: .
Maar wat is het uiteindelijk geworden?
uiteindelijk is het “gewoon” in laagjes geknipt.
Lang genoeg zodatz e alles in 1 staart kan doen,maar als het los hangt (wat nu kan,en daarvoor niet) valt het echt heel mooi :inlove: :mrgreen: