Thomas komt net naar me toe “ik ben naar de kapper geweest!”.
:shifty: Heeft “meneer de kapper” een hele hap uit zijn haar geknipt! :wall: :doh: Aai wat over zijn hoofd en er vallen nog een paar mooie lange lokken uit!
Zijn haar was net weer een beetje leuk in model na zijn 1e eigen knip actie van een half jaar geleden, ZUUUUUCHT!
En waar ik de schaar nu moet gaan opruimen geen idee. Deze lag al boven op de kast en daar komt hij dus ook gewoon bij :doh: .
Nou… krijgt juffie morgen een kort geknipte Thomas op school… :eh:
Oh balen! Je hoort het veel bij peuters en kleuters vind ik. Even afkloppen, maar mijn kinderen hebben dat gelukkig nog nooit gedaan…
Ik zou zeggen…fotoooo… :mrgreen: …
gewoon een slotje op de deur? En zorgen dta hij niet op stoelen klimt :think:
@Jennifer77 wrote:
gewoon een slotje op de deur? En zorgen dta hij niet op stoelen klimt :think:
Slotje op de deur?
Op de kast die ik nu heb kan dat niet (maar in de schuur staat gelukkig een “nieuwe” hogere kast… dus wieweet kan het daar straks wel op).
En zorgen dat hij niet op stoelen e.d. klimt natuurlijk, maar hij doet die leuke dingen altijd als ik zijn zusje naar bed breng.
En als ik hem dan mee naar boven neem houdt hij zijn zusje wakker :naughty: .
Misschien moet ik dan de schaar maar mee naar boven nemen… al vindt hij dan vast wel weer iets anders :shifty: .
Het valt gelukkig redelijk mee, tenminste, als je zn haar op een bepaalde manier kamt :lol: . De echte kapper zal wel weer blij zijn :liar: .
Hoi,
Ik denk dat heel veel kinderen dat wel eens doen of gedaan hebben :mrgreen: waaronder ikzelf met een plastic schaartje die speciaal voor kinderen zijn
kinderen vinden altijd wel wat
Ik moest eerlijk gezegt wel lachen toen ik het las :oops: :-*
Gr mel
Kun je hem niet hoog weg leggen op een kast waar niet op te klimmen is?(en waarvan hij niet weet dat hij daar ligt?)
Kan me niet voorstellen dat zo’n klein manneke overal bijkan
waar hij wil…of op een plek waar een slotje o.i.d.
op zit. In een kastje achter de borden of achter glaswerk…
Er zijn vast wel plekken waar hij niet bijkomt.
in een medicijnkastje achter slot en grenden mischien een optie?