Kappertje geweest

Na een half jaar haaruitval van de hormonen en stress was ik het zat en ben ik lekker naar de kapper geweest. Ziet er op de foto ietsje anders uit vind ik dan dat ik in de spiegel kijk en als ik het zelf in model ga brengen wordt het vast iets anders maar ik ben best tevreden!



Iemand nog een tip voor een leuk kleurtje erin? (Geen hele gekke kleuren, kan niet i.v.m. werk)

Ships foto’s verkeerd om :roll:

Superleuk! Enneh, ik vind dat je al een hele mooie kleur haar hebt! Je zou er een ‘gouden’ gloed doorheen kunnen doen ofzo? Maar ik wilde dat ik jouw kleur had!



Groetjes,

Femke

Suzanne je ziet er toppie uit!! :thumbup: :mrgreen:



En ik zou je haar nog iets donkerder en dan een lekker makeupje ( net zoals de foto na de makkiage…ha ha :mrgreen: ) erbij en …supergaaf!!!





computer doet raar…ik bedoel donkerder…bv zwart met een violettintje…

wow dat ziet er leuk uit :thumbup: :thumbup:



Van haarkleuren heb ik geen verstand dus daarbij kan ik je niet helpen :wink:

hey das goed geslaagt zeg erg leuk

enne iets van heel donker rood dus geowon een gleodje erover ???

Suzanne…je ziet er geweldig uit !



Over kleuren geen verstand… :mrgreen:

:wall: ik zit te kijken naar de 2 foto’s en denk :think: :eh: ik zie geen verschil, alleen de 1 is met make-up en de andere zonder…

Duurde even voordat ik foto 3 in de gaten had :doh:



Maar eh leuk :thumbup: :mrgreen:

:thumbup:



Kus Moon

@ladybutterfly wrote:

:wall: ik zit te kijken naar de 2 foto’s en denk :think: :eh: ik zie geen verschil, alleen de 1 is met make-up en de andere zonder…

Duurde even voordat ik foto 3 in de gaten had :doh:



Maar eh leuk :thumbup: :mrgreen:




Hier idem :wink:



Maar leuk hoor!

De kleur vind ik eigenlijk wel mooi.

Ik vind dat het je goed staat! haarkleur zou ik niets aan doen. Of juist een keer zwart. Maar kan wsch niet ivm je werk?



als je mascara op hebt heb je wel hele sprekende ogen vind ik. :thumbup:



Het maakt je vlotter vind ik.

wow, dat staat lekker pittig!!! :dance:

staat je goed joh!



kleurtje: ik heb nu dat brokaatrood van brillance er in, en ik heb van mezelf ook donker haar.

heb wel nog wat lichtere plukken van de zomer over gehouden, dus die zijn knal rood, maar het donkere haar is echt heel erg mooi van kleur en het maakt je gezicht net ff wat minder ‘hard’ (ik zie dat jij ook zo’n ‘donker’ uiterlijk hebt, dan kun je de kleur beter ook donker houden, maar met wat rood wordt het wel zachter)

staat je goed hoor :thumbup:

Wauw wat mooi zeg! :thumbup:

Jij hebt echt een koppie voor kort haar. Sommige mensen staat dit zo mooi. Bijv. Anita Witzier.

Omdat je donkere ogen hebt zou je idd zwart haar kunnen hebben. Maar ik vind je huidige kleur prachtig eerlijk gezegd. Een gouden gloed erin wat LaBruja zegt lijkt me ook erg mooi. Jij kan echt veel hebben qua kleuren hoor! (ik zou alleen niet lichtblond doen :wink: )

Wat goed dat je jezelf even lekker verwend hebt, dat mag ook wel als ik je verhaal zo lees…

:-*

wow suus je ziet er prachtig uit!! Heeft je goed gedaan dat beurtje naar de kapper! Ik zou een iets donkerdere tint indoen met een gloed eroverheen, mahoniebruin ofzo???



:-*

Leuk je haar zo, staat je erg goed :thumbup:

Ik zou voor een lekker pittig tintje gaan, dat vindt ik het leukst bij zo een pittig kapsel.

Bijv violet, of kersenrood op dat donkere haar krijg je dan net zo’n gloed eroverheen dus kan je geen troubles krijgen op het werk.

Supergaaf Suus :thumbup: Een mooie pittige kleur misschien een beetje rood :think: :think: