Kapper.

Tsja, we moeten er nu ook echt aan geloven. Een knipbeurt bij de Kapper voor onze zoon.

Een tondeuse er overheen kan, maar hij heeft enorm mooi haar dus dat vindt ik echt zonde van z’n haren.

Ik kwam uit bij de Team kapper. Iemand ervaring met die kapsalon?

Hoor wel goede verhalen er over.

En tips over kapsalon in A’sfoort zijn uiteraard welkom.

Ik ga altijd naar Team kapper omdat je er zonder afspraak heen kan.

Ben erg tevreden over het knippen etc.

Maar ik heb nog geen ervaring met kinderen, dus wat dat betreft kan ik je niet helpen :wink:

wij gaan daar altijd heen, idd omdat je zo binnen kan lopen. Is het druk dan gaan we later nog eens.

Ik ben wisselend tevreden… Ik denk dat als je een hip kapseltje wilt het geen probleem is… maar ik wil geen stekels, geltoestanden ed. Er zijn er twee die inmiddels weten wat ik wil en die knippen de jongens leuk… en er zijn er een stel die het opfokken :shifty: Vorige keer nog een nieuwe die ook vroeg van zullen we er wat hippers van maken… nou nee dankje :lol:

Hoi,

Ik heb geen ervaring met Team kappers, maar ik weet wel dat prijzen per kapsalon nogal verschillen.

Zelf laat ik mijn kids (en inmiddels mij zelf ook) knippen voor € 10. Dit is een kleine kapsalon op het industrieterrein waar ook de MacDonalds zit in Afoort noord. Ze heet Suus haar enzo. Google maar. Ik ben er tevreden over!

Oke, bedankt voor de tip. :thumbup: Ik weet wat je bedoelt.

handige tip, die ga ik ook eens proberen, scheelt toch in prijs met Team kapper en is dichterbij.

Team kapper is hier om de hoek en Suus en zo is wat verder weg (en moet ik met de auto). Grappig is dat dan he. :wink:

@Lune wrote:

wij gaan daar altijd heen, idd omdat je zo binnen kan lopen. Is het druk dan gaan we later nog eens.