Kapper.

Tsja, we moeten er nu ook echt aan geloven. Een knipbeurt bij de Kapper voor onze zoon.

Een tondeuse er overheen kan, maar hij heeft enorm mooi haar dus dat vindt ik echt zonde van z’n haren.

Ik kwam uit bij de Team kapper. Iemand ervaring met die kapsalon?

Hoor wel goede verhalen er over.

En tips over kapsalon in A’sfoort zijn uiteraard welkom.

Ik ga altijd naar Team kapper omdat je er zonder afspraak heen kan.

Ben erg tevreden over het knippen etc.

Maar ik heb nog geen ervaring met kinderen, dus wat dat betreft kan ik je niet helpen :wink:

wij gaan daar altijd heen, idd omdat je zo binnen kan lopen. Is het druk dan gaan we later nog eens.

Ik ben wisselend tevreden… Ik denk dat als je een hip kapseltje wilt het geen probleem is… maar ik wil geen stekels, geltoestanden ed. Er zijn er twee die inmiddels weten wat ik wil en die knippen de jongens leuk… en er zijn er een stel die het opfokken :shifty: Vorige keer nog een nieuwe die ook vroeg van zullen we er wat hippers van maken… nou nee dankje :lol:

Hoi,

Ik heb geen ervaring met Team kappers, maar ik weet wel dat prijzen per kapsalon nogal verschillen.

Zelf laat ik mijn kids (en inmiddels mij zelf ook) knippen voor € 10. Dit is een kleine kapsalon op het industrieterrein waar ook de MacDonalds zit in Afoort noord. Ze heet Suus haar enzo. Google maar. Ik ben er tevreden over!

Oke, bedankt voor de tip. :thumbup: Ik weet wat je bedoelt.

handige tip, die ga ik ook eens proberen, scheelt toch in prijs met Team kapper en is dichterbij.

Team kapper is hier om de hoek en Suus en zo is wat verder weg (en moet ik met de auto). Grappig is dat dan he. :wink:

@Lune wrote:

wij gaan daar altijd heen, idd omdat je zo binnen kan lopen. Is het druk dan gaan we later nog eens.

Ik ben wisselend tevreden… Ik denk dat als je een hip kapseltje wilt het geen probleem is… maar ik wil geen stekels, geltoestanden ed. Er zijn er twee die inmiddels weten wat ik wil en die knippen de jongens leuk… en er zijn er een stel die het opfokken :shifty: Vorige keer nog een nieuwe die ook vroeg van zullen we er wat hippers van maken… nou nee dankje :lol:

Ik ben wel benieuwd naar de niet hippe kapsel van je kinderen (foto?). Hier zijn we ook niet zo van de gel

Ik neem mijn kids eigenlijk altijd gewoon mee naar mijn eigen kapper. Is een goede salon en die meiden daar zijn stuk voor stuk leuk met de kids. Heb eigenlijk nooit overwogen voor de kids op zoek te gaan naar een andere kapper. Is je eigen kapper geen optie voor je kindje?

Ik heb geen eigen kapper… of nou ja ik ga naar de kappersschool… maar daar laat ik m’n zoon nog niet echt knippen. Ik ben dus echt op zoek naar een (andere) kapper.

Is zelf knippen geen optie? Ik heb Kaya tot nu toe altijd zelf geknipt, die heeft altijd een grote bos haar gehad dus dat was al snel nodig.

Maar om dan weer 10 euro te betalen voor een paar plukjes die eraf gaan vind ik dus gewoon idioot veel. Ik ga zelf ook nooit naar de kapper dus ik weet niet of zo’n bedrag normaal is, maar ik vind het echt hoog.

Nee, zelf knippen is zeker geen optie. 10 euro vindt ik persoonlijk niet veel.

Mijn oudste heeft nog niet echt bossen met haar gehad, helaas, maar moet wel elke 5 weken, anders vallen zijn warrige stekeltjes om :wink: en groeit het over zijn oren heen.

Ik betaal 7,95 bij de kapper in de buurt. Ga ik zelf ook heen, en als ik 5 keer ben geweest, of mijn man, dan kan zoon een keer gratis. Dat vind ik wel handig, want mijn man gaat ook elke 5 weken en ik elke 7 weken ofzo, dus samen hebben we die 5 keer zo vol :slight_smile:

ik zoek nog een goedkopere kapper voor mijn kinderen.

Mijn zoon doen we nu zelf met de tondeuse.

Maar ik durf het haar van mijn dochter niet te knippen, maar ik geloof dat het bijna 15 euro is bij mijn kapper!

zijn vrij normale prijzen ja

ik ben met m’n kinderen nog nooit naar de kapper geweest 8) :lol: heb zelf de papieren om alles te kunnen en mogen :wink:

zou wel weer zelf naar de kapper moeten maar heb er zo’n hekel aan ben zo een halve dag kwijt voor iets wat ook in 1 1/2 uur kan :roll:

@Kwakje wrote:

Ik heb geen eigen kapper… of nou ja ik ga naar de kappersschool… maar daar laat ik m’n zoon nog niet echt knippen. Ik ben dus echt op zoek naar een (andere) kapper.

Ah… dan is het een ander verhaal.

Overigens knipt mijn kapper mijn jongste gewoon nog gratis als ik zelf ook ga. Ze heeft best een flinke bos haar, maar die paar puntjes is inderdaad zo gepiept en doen ze dan ook als “service”.