Kapper / Krullend haar!

Ik ben bij de kapper geweest en dr haren zijn mooi geworden!! :smiley:

Heb ook wel goede (dure) producten nu. Maar ze zijn echt goed, geweldig :smiley: en je doet er heel lang mee zie ik nu al want heb weinig nodig! Dus dan valt t qua prijs toch wel weer mee! En een goede haar verzorging is nu eenmaal belangrijk bij t haar van onze Joy. Van alle supermarkt/drogist spullen droogt dr haar alleen maar uit, klit als de pest, ondanks leave ins en conditinairs, en pluist ook.

Zal zo ook wel ff foto zoeken van VOOR de kapper.

Wauw wat een prachtige bos :inlove: :inlove:

Wat een prachtige bos met haar.

Mag ik vragen wat je nu gebruikt… heb ook een dochter met z’n heerlijk bos met krullen !!

Annamarie

Ik heb ook krullen besteld deze keer :mrgreen: Ik vrees echter dat het er niet in zit…

Wat een koppie zeg :inlove:

WOW!! :inlove:

:inlove: :inlove: :inlove:

Ben heel benieuwd wat je gebruikt (maar dan voor mezelf :wink: )

Ikzelf heb ook een enorme krullenbos, misschien niet voor kinderen bedoeld maar ik haal mijn spul dus bij de toko.

het is wel all natural, en de gel gebruik ik ook voor devi, er zit aloë vera in etc

ik gebruik van SCurl nodrip, ( grote witte fles met blauwe letters ) 13 euro,

dat is om het klitvrij en niet pluizig te maken.

Ik gebruik dan ook nog gel eroverheen, van IC de doorzichtige pot. ( 5 euro )

Allemaal natuurlijke producten en niet op dieren getest

Mijn ventje heeft ook krullen, maar is gelukkig een kereltje hé dat is wat beter te handelen.

Mijn zusje is als kind door een hel gegaan, we woondde in zeeland, geen toko te bekennen en de klitten en het gegil is echt een trauma voor haar geweest !!!

Ik en mijn krullenbol ( op deze - van een jaar geleden - foto niet zo vrolijk :wink: )

:-*

Zo jij hebt ook mooie krullen!! :smiley: Bij je zoontje zit het (op deze foto) wat meer achter he? inderdaad een beetje een grove krul maar hoe is het nu? Want in een jaar kan veel gebeuren!

Ja ik ken die spullen van de toko wel, mn schoonfam haalt t daar ook. Maar dat is te zwaar en vettig voor Joy dr haren helaas want dat is een stuk goedkoper. Ze heeft eigenlijk mijn haar iets dikker maar de krul van dr vaders kant!

En wat naar voor je zusje zeg destijds! Ja in t begin wist ik ook niet goed hoe ik met Joy dr haar om moest gaan was echt zielig ik deed dr volgens mij best pijn :shifty: Maargoed gelukkig genoeg mensen om me heen om advies te vragen! :smiley:

We hebben een shampoo en conditinair. (als je het kamt met de conditinair erin dan is t ook zo gepiept) en een antiklit en een creme om t te stylen! Nou vooral die antiklit ik spray dr haar en klein beetje nat met de plantenspuit en daarna die antiklit er over heen paar spraytjes en dan echt in 5/6 x kammen is het gewoon goed! Echt super. Ben nu snel klaar met haar haartjes :lol:

@alex wrote:

:inlove: :inlove: :inlove:

Ben heel benieuwd wat je gebruikt (maar dan voor mezelf :wink: )
Het is van blendend cutie!

En dan heb ik alles voor haar type bb1/bb2 of alle haartype… Zwaardere doe ik niet bij haar hoewel ze een hoop krullen heeft, is dr haar toch gauw vettig en zwaar! Dus ben echt blij dat ik nu iets goeds heb gevonden.

Is het alleen bij de kapper te koop?

Zal eens googelen, misschien is het via internet te verkrijgen?

Volgens mij alleen in amsterdam, leiden, en via internet indd! Maar moet je ff google dan vind je het best.

@KleinBloemetje wrote:

Zo jij hebt ook mooie krullen!! :smiley: Bij je zoontje zit het (op deze foto) wat meer achter he? inderdaad een beetje een grove krul maar hoe is het nu? Want in een jaar kan veel gebeuren!

Mijn zoontjes krullen zijn eraf :’(

Nee ze groeien vast wel terug maar hij heeft zo’n zweetkoppie dat ik zijn haartjes even wat korter heb totdat het weer frisser is …

Gaat het allemaal goed nu met de krulletjes van Joy ?

:-*

ow dat ziet er goed uit klein bloemetje!