Kapper geweest!

Ik heb mijn lange haren een stukje korter laten knippen!!!

(zeker 15 cm eraf)

Ik ben 2 jaar niet naar de kapper geweest dus het was flink aangegroeid.

Nu heb ik het uit laten dunnen en in laagjes laten knippen en morgen als ik in de douche geweest ben ga ik met mijn nieuwe Rowenta krulborstel (die roze van tv reclame) mijn haren doen!

Ik draag al meer dan een jaar mijn haren elke dag strak achterover in een staart, elke dag tot hoofdpijn toe.

Das irritant dat ik mn haar niet eens los kon dragen.



Nu zit het ook wel weer in een staart maar dat komt omdat ik bij mn moeder niet alle middelen had. En ik laat het de kapper nooit doen want die doet het niet naar mn zin, mn haar modelleren. :mrgreen:

Ik expres inloggen in de hoop dat er een foto bijstaat… helaas :smiley: :smiley: :smiley:



Zo dat is een flink stuk…

Dat zal wel ff wennen zijn als je sochtends niet ff snel een staartje kan maken. Maar wel leuk, weer een beetje model in het kapsel toch…



Ben benieuwd naar je ervaring met zo’n krulborstel (is dat die met een fohn erin), want ik zit er ook ove te denken om zoiets aan te schaffen maar twijfel of het wel wat is

ik ben ook benieuwd naar de ervaringen met dat ding…

dus graag feedback… en een foto natuurlijk…



wat zijn we toch op veel fronten online he frank@ 8)

idd judith 8)



nog ff en we gaan bellen :stuck_out_tongue:

Wel showen hoor!!

Met lange haren is zon ding gewoon niets want ik heb het gister staan proberen maar mn haar zat steeds in de frut om die borstel heen.

Dus vandaar dat ik er een stuk heb laten afknippen.

Ik ga zo in bad dus daarna ga ik aan de slag. :mrgreen:

Die borstel valt echt zwaar tegen!!! :roll:



Ik had eigelijk zoiets van, het maakt je haar glad maar het krult nog harder dan het al deed.

Ik had een paar jaar geleden eens zon soortgelijke borstel, oplaadbaar van de markt en dan moest je dus in de ene hand dat ding vast houden en in de andere hand de fohn, en dat werktte destijds wél goed.

Dus nu met deze Row*nta borstel had ik zoiets van, heey das stukken handiger… NOT!

Je kan ze niet stijl krijgen, het wipt alle kanten op hihihi!



Maar ja, kan hem nu niet meer terug brengen dus zal hij toch zo nu en dan gebruikt worden want mijn fohn is kapot. :mrgreen: