kapotte wasmachine?!

Hoi,



Heb vandaag een wasje gedraaid en zag dat het lampje “klaar” aan het knipperen was, normaal blijft het lampje branden als de was klaar is. Omdat Brent erbij stond dacht ik dat hij misschien aan de knoppen had gezeten en heb ik de was maar nog een keer aangezet (omdat hij volgens mij te snel klaar was met het programma) Maar ook nu bleef het lampje “klaar” knipperen. Dus wil de was eruit halen, maar het deurtje gaat niet meer open :evil:



Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn of tips om het deurtje open te krijgen?





Groetjes,

Krista

Zit het deurtje goed dicht? Die van mij deed het een keer niet, deur zat vast, maar niet draaien… Moest ik het deurtje toch nog iets verder dichtdrukken…



Ik heb een leegpomp-stand, dat duurt een minuut en dan gaat het deurtje weer open.

Deurtje zat goed dicht, want zie dat de was wel heeft gedraaid. Als er iets mis gaat dan kan het deurtje ook niet meteen open en moet ik ook eventjes wachten…misschien zo nog een keer proberen. Ik hoop maar dat hij niet kapot is!

Geen idee en dus ook geen tip maar succes meis :hug: Hoop ook dat ie niet stuk is voor je :pray: :pray: :-* Ga je zo ff mailen :wink:

Dat hoop ik ook niet voor je…

Heb je intussen alweer geprobeerd om het deurtje te openen?



Als hier de was klaar is, moet ik altijd even wachten voordat ik het deurtje kan openen.

Misschien is dat u bij jou ook het geval?

:oops: oh dat schreef je zelf ook al.



:think: Is het water wel goed weggelopen?

Misschien een extra keer laten leegpompen?

Ja seg wat hebben die wasmachines vandaag?



Heb je een handleiding?



Staat er nog water in je wasmachine?

Ik heb dat ook een keer gehad. Dan kan het water niet goed weg. Ik had al helemaal met de fabriek gebeld. Maar je moet dus de slang maar 10 á 15 cm in de afvoer hebben en niet verder dan dat. (ik had hem er lekker ver ingedaan, zodat ik zeker wist dat hij er niet uit zou gaan :shifty: )



En zorg dat je filter schoon is. Onderaan je wasmschine zit een klepje en daarachter een filter, als die vies is kan het water ook niet goed weg.

Thanks voor jullie reacties :thumbup:



Net gekeken en deurtje ging open…zag idd dat er een laagje water in stond, dus nu aangezet op afpompen!



Heeft hubbie morgen een karweitje, namelijk de filter schoonmaken :smiley:



Gelukkig is ie niet kapot :shifty:

Jihoe :dance: Fijn voor hub :silenced: :lol: