kapotte lippen

thomas heeft de lipjes tot bloedens toe kapot, wat kan ik hieraan doen???



alles doet pijn, drinken eten…hij trekt ook steeds de velletjes van zijn schrale lippen af



iemand???

Bij ons werkt alleen blistex. En goed smeren, ook preventief. :thumbup:

Ik gebruik voor mezelf altijd het “wonderpotje” van Oriflame.

die bliss texx mag dat ook als het al kapot is, dus niet prefentief zeg maar???

@Maxime wrote:

Bij ons werkt alleen blistex. En goed smeren, ook preventief. :thumbup:




hier ook! :thumbup:

@Pumba wrote:

Ik gebruik voor mezelf altijd het “wonderpotje” van Oriflame.




Wilde ik ook zeggen.

@kimmetje23 wrote:

die bliss texx mag dat ook als het al kapot is, dus niet prefentief zeg maar???




mag gewoon hoor…

je kan het bij de apotheek ook van vaseline halen die werkt ook goed!



stuur je even pb! :wink:

Het blauwe potje van Blistex, superspul! :thumbup:

Blistex mag idd ook bij kapotte lippen. Ik had vroeger altijd gebarsten lippen in de winter (zo’n hele diepe middenin mijn bovenlip die bij het minste of geringste weer opensprong) ongeacht welk produkt ik smeerde. Tot ik Blistex ging gebruiken, nooit meer last gehad :thumbup:

purol zalf(niet de vaseline)… super spul!!!

@hermione wrote:

purol zalf(niet de vaseline)… super spul!!!
Helmeaal mee eens…ik ben Purol fan :mrgreen:

Ik zweer bij de eight hour repair creme (en lipstick) van Elizabeth Arden. Niet goedkoop maar het enige dat bij werkt. (ook superspul bij kleine brandwondjes en zonnebrand, huidirritatie en schrale huid)



Ik heb het echt altijd op zak! :thumbup:

:shifty: levertraanzalf, ik zweer erbij al jaren!! :shifty:

hoi hoi



bedankt allemaal voor de snelle rwacites



ik stond bij de etos om bliss tex ze kopen, en toen raadde ze mij aan dat ik beter de echinaforce kon gebruiken, dus die heb ik maar meegenomen :think: volgens mij werkt die ook heel goed, het bloeden is nu al gestopt :thumbup:

Ik heb er momenteel ook last van en smeer me suf met bepanthen zalf :thumbup: . Werkt erg goed.

Hier ook Purol zalf. Twee keer smeren en het is al bijna weg. Ook bij Juul haar schrale wangetjes helpt het heel goed, ze zijn nu weer lekker zacht.



En Purol is gewoon heel lekker… :mrgreen:

Ik zweer bij nestosylzalf s nachts

PUROL… :inlove:

uierzalf :thumbup:

kim , ik had ook heel erg mijn lippen kapot , ik kon er niks op verdragen omdat alles pijn deed, en toen heb ik er nestosylzalf op gesmeerd , dat oranje tubetje, dat verdoofd de pijn en verzacht , maar heel dun er op smeren , en na 2 dagen waren de wondjes geheeld en de lippen weer zacht :thumbup: