Ik laat ze bij onze kleermaken maken voor 7,50 en je ziet er niets meer van :thumbup:
Wow dat vind ik nog best wel een hoop geld als ik eerlijk moet zijn. Bij een hele dure broek zou dat nog een keer uit kunnen natuurlijk, maar bij een broek van de Hema van b.v. 15 euro vind ik het vors.
Ik breng kapotte kleding altijd weg, voor iets van 3 euro maken ze kleine gaatjes al! Perfect joh! Hier zit zo’n Turks zaakje, die doen het perfect, kleding ziet er altijd weer super uit!
Mijn ‘beste vriend’ is ruim 11 en weet t nog elke week voorelkaar te krijgen zijn moeder tot wanhoop te drijven met kapotte broeken (en scheuren in jassen overigens) Als de leeftijd van ravotten, voetballen op straat, hutten bouwen, slootje springen en boompje klimmen voorbij is houdt het pas op ben ik bang.
Dat is dus pas als het ‘niet meer cool is’, vanaf dat ze twee weken in de brugklas zitten?? :think:
Ik denk dat je 't best kunt sturen door ze op school netjes te laten spelen. Thuis meteen oude, 1000 keer verstelde broeken aan en dan kan je het vast nog wel een paar jaar volhouden!
Ma neemt broeken van 6 euro mee uit brabant als ze daar is… ze staan hem prima en blijven langer heel omdat het dikke jeansstof is.
En andere broeken die stuk gaan, daan strijk ik een opstrijkbaar jeansknielap ding aan de binnenkant op en daarna zig zag ik met een leuke kleur (rood, aqua, lichtblauw of zwart) kris kras erover… vind hij nog stoer ook. :thumbup:
Als de leeftijd van ravotten, voetballen op straat, hutten bouwen, slootje springen en boompje klimmen voorbij is houdt het pas op ben ik bang.
Dat is dus pas als het ‘niet meer cool is’, vanaf dat ze twee weken in de brugklas zitten?? :think:
:think: als ze een “aardje naar hun vaartje” hebben vrees ik dat ik tot in lengte der dagen broeken en jassen kan blijven verstellen :evil: :roll: :inlove:
(die is nl nu nog de leeftijd van hutten bouwen, slootjes springen, boompje klimmen en in de modder rollen niet voorbij :roll: scouting heet die hobby :roll: )