iris heeft de billen zo erg kapot, dat er gewoon vocht uit de wondjes komt
ik heb er al sudocreme op gedaan en bepanthem, maar niks lijkt te werken
echt zo zielig, ze kruipt helemaal in elkaar bij de luier verwisseling, laat staan als ze gepoept heeft
wie heeft DE gouden tip voor mijn kleine meissie
mijn middelste en jongste hebben dit vaak gehad ik kreeg van de ha een schimmelzalfje wat erg goed werkt gebruik het nog steeds af en toe als het weer zo stuk is hun hebben ook een overgevoelige huid dus gaat vaak stuk en wat ik ook wel eens doe als het echt nattig is een heel dun laagje talkpoeder zodat de wondjes iets dicht kunnen gaan en dan pas heel dun bepanthem smeren.
hoop dat het snel beter word is zo zielig bij die kleintjes
Anne had en heeft dta ook zo vaak,
ik haal altijd bij de apotheek Miconazol Zalf. ken je kopen voor +/- 6,30
En werk echt heel goed ook bij jou popje mag dat al gebruikt worden ik gebruikte het vanaf 4 weken al op aanraden van de HA
:-* :-*
een oude tip van mijn oma maar volgens mijn tante werkt het dus echt.
eerst zalf op de billen en dan nog een laagje talkpoeder eroverheen ter bescherming dan komt er niks tegen de huid aan als ze heeft gepoept.
ik heb zelf nog geen last gehad bij mijn dochter maar ga het zeker proberen als het zover zou komen(hoop het niet natuurlijk )
okey dat zijn goede tips…
heb net van de buuf zink zalf gekregen, dat zou ook goed moeten helpen…
Als er rood/roze blaasjes op zit even mee naar de h.a… dan is het een schimmelinfectie. Dat bloed ook heel snel…En de huid wordt dun
ja klopt de ha vertelde mij dat als de billen echt stuk zijn en er vocht of bloed uit komt het bijna altijd een schimmelinfectie is maar meestal kan je het ook nog met huismiddeltjes over laten gaan maar hier hielp op een gegeven moment niks meer en kreeg klinkt heel raar een zalfje wat normaal gebruikt word tegen voet schimmel maar helpt heel erg goed na 1 of 2 keer smeren is het al een heel stuk beter
maizena erop gooien…
En gewoon lekker laten liggen in haar blootje.
Ik legde Anna Sofie vaak in haar bed, zonder luier aan, verwarming iets hoger.
Die maizena is bij luieruitslag heel goed,maar als het een schimmelinfectie is… gaat het werken als schuurpapier…
Daar kwam ik bij Ruben achter… :oops:
Met een lauw washandje schoonmaken… En daarna blies ik het met een lauwe fohn droog… Als het een schimmelinfectie is moet er echt een middeltje voor komen tegen schimmel… anders krijg je het niet weg… wat je er ook op smeert…