kapla

Noud wordt over 2 weken 4 en eerlijk gezegd heb ik nog steeds geen idee wat we hem moeten geven :think: Hij heeft al vrij veel playmobil maar speelt er niet zo heel veel mee… Hij is een echte bouwer, maakt het liefst alles aan elkaar vast met touwen enz. Met lego speelt hij wel, maar ook dat hebben we al best veel :oops: Nu dacht ik zelf aan knexx of aan kapla. Heeft iemand ervaring met kapla voor 4 jarige? Spelen ze er al echt mee? Of hebben jullie misschien nog een briljant kado-idee? Zelf zegt hij dat het hem niks uitmaakt :-*

Lucas is helemaal wild van Kapla… op school dan… maar of ik het voor thuis ook zou aanschaffen?? Ik vind het eerlijk gezegd behoorlijk duur… :eh:

Hier thuis ook geen kapla.De zoon van een vriendin van me is er helemaal leip van…is 7 en speelt er nu ongeveer een jaar mee.Erg duur wel ja.

Thomas is helemaal gek van Knexx dat blijft zijn favoriet…vooral de echte bouwpakketten zodat je een motor of een draak oid kunt maken.

Heb er nog nooit van gehoord. Ga straks eens even googlen om te zien wat het is :think:

ik vind zel fdat ieder vierjarig kind jakkiebak kippenkak moet hebben, misschien een idee?

dat klinkt inderdaad leuk fiep… (gaat het van de week in de speelgoedwinkel zoeken)

Hihi, Fiep, da’s inderdaad leuk 8)

Kapla is misschien duur, maar blijft heel lang leuk om mee te spelen! Ik heb het in groep 4 staan, en er gaat geen dag voorbij zonder kapla! :thumbup:

knex :thumbup:

Helemaal goed hier.

Kapla is wel echt anders zo te zien (heb t even gegoogled).

Ik heb dus alleen ervaring met Knex, ook duur spul, maar je kunt er wel van alles mee. Papa maakt auto’s en dochter vlinders :smiley:

Kan je anders kapla niet via Marktplaats kopen? Ik koop voor Lotte ook genoeg via Marktplaats!

Succes ermee!

Viratine

Oh, Fiep, dát lijkt me een leuk spel. Meisje is nog een beetje te jong hiervoor, maar ik ga het onthouden (of alvast aanschaffen). Alleen de naam al! :lol: