Dag dames (en heren?)
Wie van jullie heeft er kapla voor de kids, en kan een kleintje die 3 wordt er ook wat mee?
In september is de jongste hier jarig. Wordt dus 3 :lol: Ze speelt vaak met het ‘grote meiden’ spul van de oudste.
Dus ik ben aan het denken voor iets waar ze ook meteen mee weg kan.
Skatekart werd al in de topic van Madre genoemd. Ik zelf vind hem echt leuk!! Alleen hubby niet :wall: dus dan maar wat anders zoeken…
Wij hebben bergen kapla, de oudste kreeg het toen de jongste denk ik drie of bijna drie was :think:
Zij speelde op haar eigen manier toen ook al er mee, maar wel heel eenvoudig hoor. Hekjes maken voor de boerderijdieren bijvoorbeeld, later piepkleine torentjes.
ze kunnen er met die leeftijd op hun niveau best wat mee, maar ik denk dat het dan toch zo minimaal is dat het meer leuk is voor als grote broer of zus het krijgt…Uh dat klinkt onduidelijk :think: Dat ze er best wel iets mee kunnen met drie, maar niet zoveel dat ik het voor die leeftijd een echt leuk cadeau zou vinden.
:think: Daar zit wat in.
Ik ga nog even verder neuzen hier…
Hier hebben we het met sinterklaas als gezamelijk Sinterklaas kado gekregen.
Jongste net 2 en die bouwt gewoon wat blokjes op elkaar maar was er heerlijk zoet mee. Onze zoon toen 4 jaar en 4 maanden bouwde er al hele torens mee.
Super speelgoed.
@Yona wrote:
Hier hebben we het met sinterklaas als gezamelijk Sinterklaas kado gekregen.Het meeste speelgoed is toch voor gezamelijk? Tenminste hier wel, of het schuift een soort van door (dan speelt de oudste er niet of minder mee en de jongste wel)
Jongste net 2 en die bouwt gewoon wat blokjes op elkaar maar was er heerlijk zoet mee. Onze zoon toen 4 jaar en 4 maanden bouwde er al hele torens mee.
Super speelgoed.
Ik zou zelf dus toch voor iets kiezen wat echt voor haar is of op z’n minst waar ze ook al echt zelf mee kan spelen of binnen een half jaar na haar verjaardag. :think:
Ik heb zelf overigens nog helemaal geen ervaring met kapla.
Als het iets is wat je jongste erg leuk zal vinden, dan maakt het eigenlijk toch helemaal niet uit dat de oudere zussen er ook mee spelen?
:think: Ik geloof dat ik een beetje tegenstrijdig antwoord geef :doh: Ik zou het denk ik niet doen, omdat we het nog niet hebben en ik geen idee heb hoe de jongste het zal vinden. :think: Als ik aan iets anders denk wat ook nog niet helemaal geschikt is voor die leeftijd, maar de jongste speelt er op zijn manier ook mee, dan zou ik het juist wel doen :think:
Dus doen wat je zelf denkt of het wel of niet kan eigenlijk

Gelukkig hebben ze wel weer beide een bellenblaas gekregen, want dat is wel een DAT IS VAN MIJ!! artikel :lol: :lol:
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
De kids hier onthouden perfect wie wat gekregen hebben. Ik weet het zelf meestal niet, maar wordt er dan wel aan herinnert :lol:
Ik ben er wel voor dat iets wat F.enna gekregen heeft, ook van haar is. I.mke mag er dan gerust mee spelen.
Denk dat het de kapla van ons wordt.
Mijn ouders gaven haar vorig jaar van 123 plaumobil de ark van noah. Nu heeft mijn moeder een setje van playmobil gevonden van eenpopje op de slaapkamer die zelf zo’n boot heeft om te spelen. Vond het wel een geinige combi
De jongste is hier net 3 en speelt op zijn manier met de Kapla blokjes van zijn broer, maar weet nog niet zo heel goed wat hij er mee moet. Ik zou zelf geen Kapla geven aan hem als kado.
Hij speelt er wel mee, maar echt heel leuk vindt hij het nog niet. En als verjaardagskado zoeken we toch echt altijd iets uit wat ze zelf heel leuk vinden en waar ze gelijk mee kunnen spelen.