Kapihospital deel 2

Dank je :smiley: Ben helemaal happy

Ben wel erg blij met mijn tweede orthokamer. Levert best veel punten op. Ga nu al aardig richting level 10

bij mij lijken die punten echt niet op te schieten :wall:

marije, dat is een goeie! Ga ik dat doen!!

iemand nog niet ortho patienten voor me over?!?! :pray:

Kans lijkt me klein hihi, maar er wordt op het moment niks aangeboden op de markt…ja veel ortho

@mamaMarije wrote:

Kans lijkt me klein hihi, maar er wordt op het moment niks aangeboden op de markt…ja veel ortho

er is er een op weg naar je :slight_smile:

nee helaas…

@Kimmygirl wrote:

@mamaMarije wrote:

er is er een op weg naar je :slight_smile:

dankjewel!

En hoefde niet eens meer langs de zuster, heerlijk :thumbup:

Nog 1 op weg naar je en hoeft ook niet meer langs de zuster :slight_smile:

Iemand heel toevallig nog luiheid/duizeligheid patiënten over?

Die heb ik helaas nog niet.

nee ik heb die helaas ook nog niet… ik ben druk aan het sparen voor een 2e ortho… want ik kan die patienten niet allemaal helpen op een dag

@Kimmygirl wrote:

helaas… daar ligt de laatste van in de behandelkamer… die kamer steekt qua uiterlijk wel lekker af trouwens tegen de rest :lol:

Heb er trouwens nog niks mee op de handel gezien?

@Belle, had jij er eentje naar mij toegestuurd?

(zie hem/haar namelijk nog niet)

Mijn ortho gaat voor het eerst echt goed. Veel bij kunnen kopen vandaag voor een mooie prijs. :slight_smile: Ga denk ik nu even geen kamers meer bijbouwen tot ik het volgende level hebt bereikt. Die kamer kost namelijk ook weer 10.000 zD :frowning:

@mamaMarije wrote:

@Kimmygirl wrote:

helaas… daar ligt de laatste van in de behandelkamer… die kamer steekt qua uiterlijk wel lekker af trouwens tegen de rest :lol:

Heb er trouwens nog niks mee op de handel gezien?

In de ochtend zijn ze er wel, mensen die ze niet kunnen behandelen zetten ze er dan op en niet later op de dag helaas. Heb er wel een stuk of 5 op de handel kunnen scoren vandaag :smiley:

heb de blauwdruk voor de ortho al wel klaar liggen… maar nog steeds die 2e verdieping niet vrij :wall:

Tja moet je ook niet tussendoor een psycho kamer met kotsemmers kopen :lol: maar ja… daar heb ik nu wel al 2 dagen patienten in kunnen behandelen, dus dat is ook wel weer lekker :thumbup:

Denk als de laatste behandelingen klaar zijn ik vandaag eindig op 16.500 zD. Maar ja… vanaf morgen geen premium meer… dus ben bang dat het dan minder hard zal gaan eigenlijk.

Als je kamers afbreekt, dan zijn ze toch weg? je slaat die blauwdrukken volgens mij niet om om ze weer ergens opnieuw te gebruiken, dus je kan niet een verdieping handiger indelen op die manier, toch?

@Elka wrote:

Als je kamers afbreekt, dan zijn ze toch weg? je slaat die blauwdrukken volgens mij niet om om ze weer ergens opnieuw te gebruiken, dus je kan niet een verdieping handiger indelen op die manier, toch?

nee dat klopt die ben je kwijt dan helaas…

Nee, als je je kamer afbreekt ben je alles kwijt. Baal daar wel van hoor, met die open ruimtes die overblijven.

@mamaMarije wrote:

Had dr. getypt ipv dr :wall: en nu zou de patient wel naar je toe moeten zijn gegaan.