meis zit op mijn werk hihihi kpn dus :mrgreen:
ik zorg altijd dat ik op woensdagochtend mijn transfusieplein medicatie aanvul tot 100, heb ik gewoon nu nog al mijn galzeep…
pfff krijg echt niets op de markt gescoord
@oessie wrote:
pfff krijg echt niets op de markt gescoord
ben je misschien wel paar keer voorgeweest… net 1 patient voor 1 zD… oké levert dan misschien ook maar 12 op, maar toch.
verder toch ook wel wat patienten die 20-30 opbrengen.
ja heb er nu 4 die 12 euro meer opleveren…
ik ben jullie in elk geval niet voor, want besloten om pas eens op de markt te gaan kijken als ik mijn patienten weggewertk heb… heb er nog van eergister staan
haha ik ben ook gestopt anders krijg ik ze vandaag niet erdoor heen :mrgreen:
wat een rust hier
haha ja heb langliggers erin
pfff nog 600 punten en dan level 9
zal ik morgen pas psycho klanten krijgen denk ik
ja dat denk ik ook sophie…
ik heb bijna al mijn patienten geholpen… en de markt is ook al hopeloos…
heb je al leeg staan dan?
Net nog een patient met alleen leeftijdswisseling kunnen scoren voor 10 zD onder de max prijs. Heb mijn 2e ultra soon en bijna geen patienten ervoor vandaag.
Zag ook een paar patienten van hier op de handel staan van Oessie en nog iemand. Die stonden er om 12 uur volgens mij ook al op :?.
Hier nog 1200 punten tot level 7.
Leuk leuk leuk wat een noorderlingen hier :mrgreen:. Ik woon in de 1 na grootste plaats van Friesland 8).
hé nog 1 uit het frieze :mrgreen:
heb al bijna alles leeg staan, behalve de ortho nog niet en nog 2 rontgenbehandelingen erin.
zelfs mijn psychokamers staan al leeg, en de markt is waardeloos vandaag!
belle: bedankt voor de patient!!! hij wordt al geholpen aan zijn schedelbreuk
Geen dank :mrgreen:.
ik heb alle kamers gevuld, maar als die klaar zijn heb ik niets meer…
en ik kreeg net een patient van iemand, thanx!! (weet even niet meer van wie :oops: )
@belle wrote:
Net nog een patient met alleen leeftijdswisseling kunnen scoren voor 10 zD onder de max prijs. Heb mijn 2e ultra soon en bijna geen patienten ervoor vandaag.
Zag ook een paar patienten van hier op de handel staan van Oessie en nog iemand. Die stonden er om 12 uur volgens mij ook al op :?.
Hier nog 1200 punten tot level 7.
Leuk leuk leuk wat een noorderlingen hier :mrgreen:. Ik woon in de 1 na grootste plaats van Friesland 8).
en die patient van mij staat er al 4 dagen op… :shifty:
Renate, hoe is het nu met je?
@sophie wrote:
hé nog 1 uit het frieze :mrgreen:
Gezellig

Alle kamertjes vol hier en net nog wat op de markt kunnen scoren.