kapibados

@romata wrote:

Dan meld ik me even aan bij een ander Beachclub, ik ga ff kijken wat het precies allemaal is :mrgreen:

en ?? Is het wat?? Bij welke heb je je aangemeld?

welke beachclub zitten jullie dan?

ik zit bij

Amerauder

Heb nu quest 2 al klaar staan!

ik vind het spel nog niet echt dat ik zeg superleuk :oops: vind mff veel leuker eigenlijk…

kijk het nog even aan ander stop ik er denk ik mee

romata, hoe is het in de beachclub??

Vind er vrij weinig aan moet ik zeggen, komt allemaal op hetzelfde neer als ME, een stekje bamboe kost net zoveel als een palm op ME.

Maja hier moet je er maar 15.000, dus eigenlijk niet handig en zeker in het begin van het spel niet om in een beachclub te zitten, want waar moet je het geld vandaan zien te halen als je tuin niet eens leeg is.

Zo heb nu ook al mijn kiezels eruit :smiley:

wat goed zeg… ik heb een zooitje in mijn tuin … wel al het onkruid eruit :thumbup:

Quest 2 ook voltooid :slight_smile:

ik kan hem om 20.35 afsluiten!!

jullie gaan snel met guests…

heb ook mijn kiezels weg… nu die termieten dingen nog…

in mijn ogen gaan jullie met alles snel :wink:

ik heb een paar dagen zonder pc gezeten, en ben nu dus net in level 5

zo ben weer een level gestegen, ben nu bij level 7

Ik wist trouwens niet dat je er ook geld bij kreeg met dat shaken

ja inderdaad je krijgt er ook geld van… heb alleen nooit zin om elke dag beetje te shaken…

ik ben ook in level 7…

en nu even druk zoethout aan het sparen voor guest 2… denk dat me dat vanavond wel moet lukken…

hier nog level 6, en ik shake wel iedere dag! Vind ik leuk!

hoeveel zoethout moet je voor quest 2? dan kan ik ook vast van voren gaan sparen :smiley:

al weet ik nog niet of ik er mee doorga… vind het nog steeds niet zo geweldig

2.400 zoethout

dat zijn er idd nog al wat :smiley: dan ga ik straks maar eens een middagje zoethout planten alvast :slight_smile:

ik zit ooknog te denken doorgaan of niet… vind het wel steeds leuker worden… :lol: