Kant en klare voeding

Je kan ook kant en klare voeding kopen in kleine pakjes, deze zijn volgens mij wel handig om mee te nemen als je weg moet en de kleine moet de fles hebben, maar ik hoor / lees nooit dat iemand dat doet.



Waarom niet? zijn deze niet aan te raden / niet handig, of omdat het waarschijnlijk duurder zal zijn dan de voeding die je moet maken,

kortom ik vraag me af wat de reden daarvan is.

:think:

kante klare voeding is :thumbup: spul. ik neem het zelf ook wel eens.

maar meestal neem ik termoskan met warmwater mee en voeding.

is net ff wat goed koper :wink: en je hoeft niet op zoek naar een magnatron

de etos draait hier op de inkomsten van mij door de aanschaf van pyamapapje :oops: IDEAAL :thumbup:

Hai hai, ik bedoel dan eigenlijk meer de kant en klare voeding

hmmm mag geen reclame maken tuurlijk, maar ik bedoel

bijv. de gewone flesvoeding; standaard 1 van bijv. Nutrilon.



Groetjes van Mij

en die kant en klare kan je koud gebruiken… dat is helaal top aangeizen tom geen warme melk behalve tiet lust :sick: :mrgreen:

ja dat is zeker ideaal, die pyamapakjes neem ik ook heel vaak. was vooral ideaal in het vliegtuig, hoef je niet op zoek naar iemand die het wilt opwaremn

Ik gebruikte die kant en klare pakjes ook wel eens.



Maar de reden dat ik het niet vaak deed is het opwarm porbleem. Je kan ze koud gebruiken maar dat vindt ik voor een kleine baby niet fijn.



Als ik poeder meeneem dan neem ik ook koud water een gekookt water mee. Even mengen en poeder erbij.



Met een kant en klaar pakje heb je toch een warmtebron ofzo nodig. Dat was voor mij de reden.



Maar het is gewoon goed spul hoor. Ik kocht die pakjes van 200cc weleens maar ook weleens van 500cc.

ik neem altijd die poederbakjes mee, en er is bijna overal wel water, en als het een beetje kan doe ik er geewoon warm water in uit de kraan

Ik had (tot mijn man het nodig vond om ze op te maken) de (dure, dat is de reden waarom ik ze niet altijd gebruik) kant-en-klare voeding voor noodgevallen (als poeder op is, als ze ziek is terwijl we op gewone melk zijn overgegaan, als we weggaan).



Ik vind het erg handig, maar alleen zo duur…