Hallo allemaal
Ik ben 18 mei voor het laatste ongesteld geweest en heb een cyclus van ongeveer 28 dagen.
Nou ben ik al ruim een week overtijd en het eergistere een test gedaan maar die was negatief (jammer genoeg).
Het probleem is alleen dat ik de test niet geloof, ik heb gewoon sterk het gevoel dat ik zwanger ben.
Ik heb last van een opgezette buik, veel witte afscheiding, een wisselend humeur, erg moe steeds en wil erg veel knuffelen enzo.
Kan ik toch zwanger zijn? want iemand vertelde mij dat zij iets later weer een test deed en toen wel positief was…
Kan iemand mij helpen??
Groetjes Dionne
Het kan alle kanten op. Als je de test niet vertrouwt een nieuwe, en anders kan je niet meer dan afwachten.
Heel veel succes :thumbup:
Ben je normaal altijd op tijd? Die witte afscheiding kan idd wijzen op een zwangerschap, tezamen met moeheid. Maar idd, gewoon nog eens testen, misschien met een ander merk? Het kan trouwens best hoor, dat je laat positief test…gebeurd vaker. Ik duim met je mee dat je toch snel een positieve test krijgt. Want ik kan me voorstellen dat je hier helemaal gek van kunt worden, die onzekerheid :hug:
gewoon nog een keer een test doen succes!
Als je nog maar 1 test hebt gedaan , zou ik tussen de 1e en een volgende na 3 dgn weer een testje doen.
ALs die negatief uitblijft en je anders meestal redelijk op tijd bent qua cycles zou je even de assistent van de ha kunnen navragen of ms een afspraak even goed te doen is…
soms kan een menstruatie ook uitblijven door stress spanning ziekte medicjnen ( antibiotica) , is dit aan de orde ms ?
Meis sterkte :thumbup:
ik heb net een test gedaan, maar mijn vriend en ik worden er geen wijs uit.
ik moet 2 verticale lijnen krijgen en in het vakje van de uitslag staat een horizontale lijn…
Ben ik nou zwanger of niet? weet iemand dat?
Liefs
Kan iemand mij dat vertellen?
Ben nu helemaal in de war… wil het erg graag…
Liefs
@Diditje wrote:
ik heb net een test gedaan, maar mijn vriend en ik worden er geen wijs uit.
ik moet 2 verticale lijnen krijgen en in het vakje van de uitslag staat een horizontale lijn…
Ben ik nou zwanger of niet? weet iemand dat?
Liefs
dan lijkt het me dat je niet zwanger bent zit wel bijsluiter bij toch?
ja zat wel een bijsluiter bij, maar er stond niks over een horizontaal streepje…
op alle bijsluiters staat vaak een tekening als de test positief of negatief is weet niet met welke je hebt getest? anders morgen of dinsdag ff een digitale test doen weet je het zeker succes
heb je een foto???
ik kan me helem aal niets voorstellen bij een horizontale lijn…
dat kan m.i. geen indrooglijntje zijn, want die is ook verticaal…
plaats ff een foto idd…
anders morgen een digitale doen dan weet je het zeker…
succes!!!
Ik heb ook wel eens zo’n horizontale streep gehad.
na eventjes wachten was hij verdwenen.ik was ook niet zwanger
.
ok bedankt allemaal, ik denk dat ik dan gewoon op me ongesteldheid moet wachten, al snap ik nu niet waarom ik overtijd ben, al 11 dagen, want heb helemaal geen stress en ook geen medicatie.
Liefs Dionne
Onbewuste spanning? Ben je zwanger of ben je het niet -> die spanning.
Je lijf kan je soms goed voor de gek houden, jammer genoeg.
Anders naar de dokter, bloed laten prikken. Weet je het dezelfde dag nog of de dag er na!