Kans op zwangerschap? + nieuwe vraag..

Hoi,



Mijn eerste dag van laatste menstruatie was 6 augustus.

We zijn niet bewust bezig om zwanger te worden maar hebben in de “knuffeltijd” de regenjas vergeten aan te doen.

12 en 19 augustus vergeten en 21 aug is de condoom gescheurd.



IS de kans nou aanwezig dat ik zwanger ben? weet mijn cyclus ook niet precies. dat schommelt tussen begin van de maand en tot ongev 15e van de maand.



Neem aan dat ik ongeveer 3 sept zou kunnen testen?

Tja, de kans is inderdaad aanwezig, als ik het goed begrijp, schommelt je cyclus tussen de 4 en 6 weken? Als je nu een cyclus van 4 weken hebt, dan is de kans groter dan met een cyclus van 6 weken maar ja dat weet je pas als je gaat testen.

3 september is dan inderdaad de allereerste dag dat je eventueel zou kunnen testen. Eerder testen heeft denk ik niet veel zin, er zijn niet heel veel vrouwen die vóór de 4 weken al positief testen (maar ze zijn er wel).



Spannend!

Dankje voor je antwoord marlous.



Inderdaad, mijn cyclus schommelt tussen 4 en 6 weken. even nagerekend in agenda.



Het is zeker spannend. Zijn er wel blij mee mocht het zo zijn. maar liever niet. Maarja, hadden we maar beter moeten nadenken. :wink:



Zal braaf gaan wachten tot 3 sept. Wel moeilijk want heb wel vage klachten maar kan ook gewoon van naderende ongesteldheid zijn.

hoi hoi,



Vannacht heb ik kleine bloeding gehad maar vanmorgen was het weer over.

Kan dit innestelingsbloeding zijn?



Of is de kans nog aanwezig dat ik ongesteld kan worden?



Wanneer zou ik nu kunnen testen?



Ben behoorlijk onzeker nu…

ik zou gewoon een test tegen aan gooien. Dan weet je het! :thumbup:

Nou precies, is misschien nu nog een beetje vroeg, want ik had een innesteling een week voor een positieve test.

Je zou morgen kunnen testen, dat is nog steeds je vroegste moment. Of gewoon een paar dagen afwachten en dan testen. Het kan echt alle kanten nog op…

Ben eigenlijk wel benieuwd of je toen nog getest had.

en heb je getest?