Kan wel huilen.....

En al iets duidelijk geworden.

Sanp goed dat het onduidelijk was, hebben het een beetje krom gebracht toch???



Ons wel op dehoogte houden he???

Ook bij ons zijn er EVV’ers én een teamleider. Dat zijn dus twee verschillende dingen. Zoals ik het lees word jij EVV’er én komt er een (nieuwe) teamleider. Succes! :slight_smile:

Mijn moeder is ook evv-er (heeft in mei haar diploma gehaald) en volgens mij is zij absoluut geen leidingevende. Wel heeft ze haar “eigen” clienten waarvoor ze bijv. doktersbezoek, subsidiedingen etc regelt. Ik weet bijv , ze zit in de ouderenzorg, dat als een van haar lienten overlijd ze ook altijd naar de begrafenis/crematie gaat en ze soms ook gaat winkelen oid met “haar” mensen

Een Evv er stuurt een groep collega’s aan,regelt vervanging bij ziekte,iemand ziek/beter meld,mutaties schrijft,zorgt dat alles blijft draaien als de leidinggevende er niet is.

Het is een functie waarbij je meer moet doen maar je krijgt ook meer centjes…



Nou weet nog niks,ik geef het op ,ik verheug me er niet meer op,ga er ook niet meer van uit…is het zo dat het van de baan is… dan ook goed.



Ga wel zeggen dat ik liever alleen iets hoor als het 100% zeker is ,niet meer in de ruimte lullen.

Nu de 2e keer in een paar maanden ,eerst zou ik qua schaal omhoog gaan en gelijk meer gaan verdienen,hebben ze me horizontaal overgeschaald…

wel met een langere uitloop maar toch,je kijkt er wel naar uit dat je iets meer krijgt .



Mocht er iets echt over worden gezegd dan kom ik het melden hier.

Dank jullie wel allemaal

He wat jammer dat het zo moet lopen.

Je verheugt je op iets en eindigt het met zo;n domper.

Hopelijk hoor je snel meer en is het wat je er van verwacht had :hug:

weet je nog niets???

@D. wrote:

Ook bij ons zijn er EVV’ers én een teamleider. Dat zijn dus twee verschillende dingen. Zoals ik het lees word jij EVV’er én komt er een (nieuwe) teamleider. Succes! :slight_smile:




Zo las ik het in je eerste stukje eigenlijk al… omdat er toch iemand boven je is waar je op terug kunt vallen toch?



Hopelijk hoor je snel meer over je EVVschap én kun je het goed vinden met je nieuwe leidinggevende! Succes!

Helaas moet jullie teleurstellen,weet nog helemaal niks…

Donderdag kwam een andere collega terug na een ziekteperiode van 8 weken en daar is tegen verteld dat we misschien helemaal geen nieuwe leidinggevende krijgen “we doen het goed dus we redden het wel…”



Nou snap er niks meer van,weet wel dat ik verder wil,ik wil groeien en daarom ga ik me eens orieenteren in de (jeugd)hulpverlening.



Mocht er binnen korte tijd nog iets uit komen horen jullie het gelijk van mij.



Groetjes en bedankt,Maria