Kan wel huilen.....

2 weken geleden kwam de zoco bij me en vroeg of ik interesse had in het EVV schap :dance:

Eind Verantwoordelijk Verzorgende is een functie waarbij je je collega’s moet sturen,de administratie bijhouden etc etc.

Die administratie doe ik al,indicaties aanvragen,financiele gedeelte etc etc allemaal mijn ding.

Maak overzichten op de comp dus als ik flexibel kon zijn dan zou ze mij voordragen.

zo ontlast je je leidinggevende en bij echt moeilijke zaken kun je je op haar beroepen.

Ik helemaal in de wolken,man gebelt met de vraag of hij het erg zou vinden als ik opeens in moet springen ,neee allemaal helemaal toppie… :mrgreen:



Dit was 2 weken geleden,nu vandaag



'A.s Donderdag hoor je wie de nieuwe leidinggevende word van jullie "

Ik dacht nog huh wat zegt ze nou??? maar ik was lamgeslagen en heb niks kunnen zeggen,zat daar met een bek vol tanden en heb niet eens gevraagd naar het evv schap







:oops: :cry:



Kan wel huilen echt waar,want bij die functieverandering zat ook gelijk een financiele oppepper die loop ik nu ook mis.



Heb het er net met mijn man over gehad en ik hou van mijn werk maar ik ga mijn werk wel uitdunnen,ik doe niks meer in mijn eigen tijd en het administratieve gedeelte mag de nieuwe leidinggevende overnemen,ik doe helemaal niks meer…mama is boos :evil:

zo, dat is raar zeg :shock: Was er een sollicitatieprocedure geweest? Wel heel vreemd dat ze eerst jou vragen en vervolgens er niks meer over zeggen… :hug:

:hug:



dat is een domper.

Maar ik zou zeker morgen eens refereren aan het gesprek van 2 weken terug en zeggen dat je daar wel een vervolg/antwoord/uitsluitsel op had verwacht.

Nee er is geen sollicitatieprocedure geweest omdat de andere 2 collega’s gewoon niet thuis zijn in het administratieve en ze er ook geen zin in hebben ,het is best veel werk maar mij maakt het niet uit doe het graag.



Morgen trek ik de stoute schoenen aan en ga ernaar vragen,werk anders niet meer prettig vrees ik.

Maar met die woorden is toch niet gezegd dat jij het niet bent??



Of zie ik het nu verkeerd :think:



Misschien gaat het wel gewoon over jou!!

rare situatie, idd maar eens verhaal halen morgen

@Joepie! wrote:

Maar met die woorden is toch niet gezegd dat jij het niet bent??



Of zie ik het nu verkeerd :think:



Misschien gaat het wel gewoon over jou!!




Als dat waar zou zijn …ga ik helemaal loss

Maar ik wacht maar ff af morgen heb er een hard hoofd in :?

ik ben benieuwd succes meid zet hem op! zou natuurlijk geweldig voor je zijn

@maria33 wrote:

@Joepie! wrote:
Maar met die woorden is toch niet gezegd dat jij het niet bent??



Of zie ik het nu verkeerd :think:



Misschien gaat het wel gewoon over jou!!




Als dat waar zou zijn …ga ik helemaal loss

Maar ik wacht maar ff af morgen heb er een hard hoofd in :?




Voor de zekerheid zou ik het gesprek niet al te fel beginnen. Want als inderdaad blijkt dat ze jou bedoelen en je bent op hoge poten naar ze toegestapt sta je ook weer een beetje voor gek.

Ik hoop dat ze toch jou bedoelden. En anders succes met het gesprek.

@Joepie! wrote:

Maar met die woorden is toch niet gezegd dat jij het niet bent??



Of zie ik het nu verkeerd :think:



Misschien gaat het wel gewoon over jou!!




Nou dat was ook meteen mijn gedachte bij het verhaal hoor.

ja, vòòr ik de reacties las, dacht ik hetzelfde als Joepie !

dus: ik duim voor je…





liefs

Gerda

Ja, dat dacht ik dus ook eigenlijk.

Ja hopelijk is dat zo maar dan vind ik het wel vreemd dat ze Maria niet eerst even (officieel) inlichten. Ik bedoel; dat ze vragen of je die functie wilt hebben is 1 ding maar ik zou toch wel nog wat contractuele zaken voor de bekendmaking afgehandeld willen zien (zowel als werknemer als werkgever).

Hoe dan ook het is inderdaad een beetje een rare gang van zaken! Desondanks duim ik, ook dat ik dit topic aan het einde van de dag naar het felicitatiehoekje mag verplaatsen!

Ben eigenlijk heel nieuwsgierig hoe het is afgelopen.

Ik hoop dat ze het over jou hadden en anders zou ik toch duidelijk kenbaar maken dat deze gang van zaken niet echt netjes is verlopen en dat je nu een deel van je taken weer terug geeft aan de nieuwe leidinggevende omdat je er niet naar betaald krijgt.



Maar hopelijk ben jij het gewoon geworden,…ik duim voor je :thumbup: :thumbdown: :wink:

Pfffff meis wat spannend… Ik ben benieuwd hoe het afloopt! Ik duim! :-*

succes! Goed dat je het gaat aankaarten, ja mag rustig voor jezelf en wat je graag wilt opkomen, altijd goed als je dat laat zien en handig voor ju functie :thumbup:

Wow ben heel benieuwd hoe dit af gaat lopen. Weet je al meer?

Ze is vast aan het werk nu :wink:

Misschien als de nieuwe leidinggevende er is, dat jij dan haar rechterhand gaat worden…en dat er dan afspraken gemaakt gaan worden.



Het is toch niet de bedoeling dat jij die leidinggevendefunctie zou krijgen of heb ik het nu verkeerd?



Ik ben heel benieuwd hoe het afloopt en blijf dit topic even volgen.