Kan toch niet!!

Zet mijn zoontje vanmorgen de tv aan, is sinterklaas erop!! :o :shock:



Herhaling van dwdd geloof ik, maar echt, dat kan toch niet!!??

Hij is nog niet eens in nederland.



Maar uitgelegd dat dit een programma van vorig jaar was, en toen vond jesse het ook stom en heeft hem omgezet gelukkig.

ja ik heb gister dwdd gezien en vond het toen al stom omdat dwdd word uitgezonden als kinderen nog niet op bed liggen

en dan met die stukjes over jiskevet erbij vond ik al helemaal niet kunnen :thumbdown:

Als dat was van gisteravond van DWDD, dan was het ook nog eens vreselijk belachelijk.

Echt, wat vind ik Jiskefet achterlijk zeg :o . (maar goed, allicht zijn er een hoop mensen die het wel leuk vinden, anders was het niet zo polulair).

Ach, straks zijn de pepernoten het hele jaar door te koop dus dat de Sint ook ten alle tijden op tv… :mrgreen:

Er werd bij DWDD netjes gezegd dat het zo echt bedtijd was voor de kleinsten ivm komst Sint…dus er was tijd genoeg om die avond de tv om te zetten. En s ochtends wordt DWDD toch niet herhaald? Dat is volgens mij alleen s nachts?

Ik zie het probleem niet zo. DWDD is niet voor kinderen, dat lijkt me logisch. Dat de Sint te zien is, is dan toch niet erg? Dat je zoontje hem dan ziet heb je toch kunnen verklaren? :slight_smile:

nee het is niet voor kinderen maar ja je zal maar net even de tv aan hebben en snel naar het toilet zijn gegaan of in de keuken bezig zijn geweest.

tygo lag wel net op bed maar grotere kindjes misschien niet

ik weet de programering van tv zenders niet uit mijn hoofd hoor

heb alleen op sbs 6 trauma team en house dat ik kijk en af en toe het journaal maar voor de rest geeeeen idee wat wanneer en hoelaat iets komt

Vanaf het begin af aan is er gezegd dat de sint kwam en het niet voor kleine kinderen was…als je je kind dus ‘groot’ genoeg vindt om alleen naar DWDD te laten kijken dan weet je dat zoiets kan gebeuren. Het is een volwassenen programma en geen kinderprogramma.

Zie ik het probleem niet zo van, pepernoten ed liggen ook al in de winkels terwijl sinterklaas er nog niet is…vind je dat je dat ook moet verklaren voor je kind ?

En het was in een programma voor volwassenen, dan vind ik het persoonlijk helemaal geen probleem…

@Edanjelan wrote:

Vanaf het begin af aan is er gezegd dat de sint kwam en het niet voor kleine kinderen was…als je je kind dus ‘groot’ genoeg vindt om alleen naar DWDD te laten kijken dan weet je dat zoiets kan gebeuren. Het is een volwassenen programma en geen kinderprogramma.




je zal het stukje maar net gemist hebben :wink:

@poeizie wrote:



je zal het stukje maar net gemist hebben :wink:




Dan moet je zo wat de hele uitzending niet (mee) gekeken hebben want het is een paar keer gezegd. :smiley:

uhh deze keer keek ik wel en lag tygo op bed

maar ik weet van mezelf dat ik de tv aan zet onder het mom van ga zo even tv kijken en dan ga ik even wat doen in de keuken

dan versta ik niet alles wat er gezegt word met mijn hoofd in de vaatwasser ofzo :mrgreen:

Ik denk dat het wijs is om niet de tv aan te zetten voor je kind als je niet weet wat er wordt uitgezonden. Jij bent verantwoordelijk voor wat je kind ziet in deze, niet de zenderprogrammering.

@D. wrote:

Ik denk dat het wijs is om niet de tv aan te zetten voor je kind als je niet weet wat er wordt uitgezonden. Jij bent verantwoordelijk voor wat je kind ziet in deze, niet de zenderprogrammering.




eens. Het komt m.i. beetje neer als zelfde in de sint-oster discussie: iedereen moet zich maar aanpassen aan kinderen. Het gaat hier om een programma voor volwassenen. Als jij op het moment dat je kind nog niet in bed ligt besluit de tv aan te zetten op een zender die niet enkel kinderprogramma;s uitzendt, dan is het jouw verantwoordelijkheid. Je kunt toch niet verwachten dat elk programma maar rekening houdt met dat er misschien wel kinderen zijn die het ook zien. Of ja, je mag een waarschuwing verwachten, zoals ze die ook bij het nieuws geven als het gruwelijke beelden zijn, maar meer dan dat niet. Dus als jij dan besluit om ondertussen in de keuken vanalles te gaan doen waardoor je die waarschuwing mist, tja, dat is dan balen, maar mi toch echt niet de schuld van de programmamakers of de zendercoordinaten.

als jij dat vind mag dag maar ik vind persoonlijk rond dat tijdstip dat het nog niet echt de tijd is om dat soort zaken te bespreken

doe dat dan rond een uur of 22:00 uur ofzo

net als dat 18+ gedoe na 24 uur is



maar goed dan kunnen we lang en kort praten het is ja tegen nee :mrgreen:

De wereld draait door is toch pas om 19.30 op tv? Dat is tochg bedtijd voor kinderen die in sinterklaas geloven? Mijn inziens geen tijd om tv te kijken voor kleine kinderen.



Maar misschien ben ik wel de enige die de kinderen rond die tijd op bed heeft hoor. De oudste mag opblijven tot ongeveer 20 uur. Maar dan zitten we samen op de bank tv te kijken of een spelletje te doen ofzo

ik mocht met 5 jaar om 20:00 uur naar bed

zo was geloof ik toen het riedeltje, sesamstraat, jeugd journaal, klokhuis toen

en volgens mij geloofde ik met 8? jaar niet meer

de Sint was ook pas na 20:00u in het programma…

@poeizie wrote:

ik mocht met 5 jaar om 20:00 uur naar bed

zo was geloof ik toen het riedeltje, sesamstraat, jeugd journaal, klokhuis toen

en volgens mij geloofde ik met 8? jaar niet meer
Stein is ruim 5 jaar en die ligt echt om 19.15 uur in zijn bed.

Ook laat ik nooit de tv aanstaan als ik andere dingen moet doen tenzij ik zeker weet wat erop komt.

En als ik echt de keuken langer in moet en ik weet het niet zeker laat ik hem een dvd lkiezen. Weet ik weer zeker wat hij kijkt.

Mijn kinderen gaan tussen 7 en 8 naar bed, maar dan nog heb ik de tv dan gewoon niet aan. 8)