kan niet wachten

Ik kan niet wachten tot 84 dagen, want zoveel moet ik er nog.

Ik wil hem/haar zo graag in mijn armen hebben, lekker mee kroelen en helemaal verliefd op worden…

Erg he, zo ongeduldig zijn…

Hahahaha ja erg is dat he. Maar wacht maar af het is zo voorbij hoor.



En dan mis je ook het zwanger zijn en buik. Tenminste dat had ik.

Hihi ken het gevoel wel hoor.

Ik heb het zelf ook, ik ben dan wel al verder.

40 weken wachten is wel erg lang, ik ben nu de weken aan het aftellen. Ik moet nog wachten tussen de 7 en 11weken, hopelijk gaan de weken snel.

We zijn benieuwd wat het gaat worden en hoe het er uit komt te zien.



Jij ook heel veel succes de komende tijd, en tja meer dan de daagjes afstrepen kan je nu niet doen.

ik moet zeggen dat ik ook wat ongeduldig wordt, mede door alle kleine ongemakjes… maar ik weet ook dat ik het zwanger zijn waarschijnlijk weer heeeeel erg ga missen…

@Fietje wrote:

ik moet zeggen dat ik ook wat ongeduldig wordt, mede door alle kleine ongemakjes… maar ik weet ook dat ik het zwanger zijn waarschijnlijk weer heeeeel erg ga missen…




het is idd zo erg dubbel. je wilt dat het nu al komt. Maar toch zal je het wel missen en mag het wel even duren. Daarom had ik bij de tweede dus Tom dat het wel even mocht duren. Maakte me niks uit. Maar hij kwam al met 37 weken. Hahaha van mij mocht het wel later komen dan dat erg he. Waarschijnlijk omdat hij de laatste is.

ken het gevoel helemaal

hier had tygo er helemaal geen zin in

en ben toen met 42 weken precies ingeleid

die zat veelste lekker



duim voor je dat jij niet zo lang hoefd te wachten hoor



het wachten was het overgens wel dubbel en dwars waard

en zou het zo weer over doen :inlove:

GENIET! zou ik zeggen

maar ik ken mezelf hahaha dat zeg ik tegen iedereen maar elke zwangerschap op het einde was ik mevrouwtje ongeduld zelf

Gewoon ook mega nieuwsgierig naar dat kleine mensje in je buik, het willen knuffelen en tutten en genieten



en als je dan zo’n een hebt die dan ‘opeens’ alweer ruim 2 jaar is dan zucht je en denk je… zat die nog maar in mijn buik :stuck_out_tongue:

Hahaha, ik kan ook niet wachten :inlove:

Zwangerzijn is totaal niet m’n hobby… en nu gaat m’n buik ook nog lekker in de weg zitten. Maar voordat we het weten is het weer voorbij en ligt er zo’n heerlijk minimensje in de wieg naar ons lachen :inlove:

ow ow wat ongeduldigen! dat had ik helemaal niet :liar:



ik was al de weken aan het aftellen voor mijn zwangerschap verlof :mrgreen:

Het is heel clichë maar geniet er maar van want het is echt zo voorbij, ik denk zo wer terug aan de dag dat ik dit dacht en mijn mannetje is nu alweer 2…

Meid pin je niet teveel vast op je uitgetelde datum…Dat deed ik ook terwijl MArit pas met 42 weken geboren werdt…en geloof me dan doen 2 weken echt super lang…



succes verder!

@karin wrote:

Hahahaha ja erg is dat he. Maar wacht maar af het is zo voorbij hoor.



En dan mis je ook het zwanger zijn en buik. Tenminste dat had ik.




Yep hier ook, dus nog ff van genieten Suus, voor je het weet is het voorbij :mrgreen: