Kan niet op gang komen:(

Hebben gisteren nieuw tvkastje gekocht. Wat uitliep in een halve verbouwing van de woonkamer. En en vandaag boel opruimen, want we kregen het niet af gisteravond.



Vanmorgen vol goede moed. Eerst B’Elanna naar school brengen en da aan de slag.

Vergeet die slimmerd haar zwemkleding, dus ik kon weer naar huis om spullen te pakken en weer terug naar school…



Toen was ik dus al zo uit het ritme, dat ik nu dus niet meer op gang kan komen…

Pak nu elke keer 1 dingetje en ruim het maar op, maar zie nog geen vooruitgang en dat demotiveert nog meer :frowning:



pffff, ga maar weer iets naar boven brengen… Anders gaat het helemaal niks worden…

Hou me voor dat het vanavond af moet, dan komen mijn nieuwe poefjes…

ik zou zeggen doe het zwaarste vanavond, als het afgekoeld is… :angel:

We hebben bewust gisteravond alles opgeruimd hier puur zodat ik het niet vandaag hoefde te doen!



Om maar even terug te omen op je OP…

Daar heb ik ook last van! En dan kijk ik er een tijdje niet naar om of het wordt nog erger. Je motiveerd wel maar zodra ik een tegenvalletje krijg met iets anders, dan heb ik er al geen behoefte aan!

Echt zware dingen zijn het niet. Alleen de lege dekenkist, maar daar had ik al voor besloten dat hub dat mag doen;)

Het zijn juist allemaal kleine pruttels, waardoor het ook niet lijkt op te schieten…



Maar gestaag gaat het vooruit… Bedenk maar dat het een goede lijnoefening is, elke keer de 30 treden van de trap op en af…



Denk dweilen maar uitgesteld wordt tot vanavond… nu alleen opruimen en stoffen… Dat moet ik kunnen redden voor 14.00… hoop ik…

totale herkenning hier

gisteravond het ikea kastje voor mn keuken dat hub heeft opgehaald in tiel in elkaar gezet met zn tweetjes, …en daarna de boel ook nog opgeruimd enzo…

vandaag ook nogal brak wakker geworden na een veel te kort nachtje en een zoon die weer eens niet op te jagen viel om zn bus op tijd te halen waardoor ik de strippenkaart nog moest opzoeken voor hem :wall:



maarre is het wel mooi geworden je woonkamer? :mrgreen:

Lieve wisje,



Je moet niet kijken naar wat je niet gedaan krijgt, maar naar wat je allemaal al WEL gedaan hebt:

-B’Elanna naar school gebracht

-terug naar huis

-weer naar school om zwemspullen te brengen

-steeds 1 dingetje gepakt om op te ruimen

-weer iets naar boven gebracht



En kijk es! Da’s al een heel lijstje :dance: Ga zo door en dan kun je vanavond helemaal genieten met je nieuwe poefjes erbij :wink:







Goed hè! Heb ik ook geleerd hoor! Maar het werkt wel :mrgreen: SUCCES! :thumbup:

Als ik even door de troep heenkijk, dan is het het wel waard geweest…



We hebben een kast gekocht waar we allebei al jaren gek op zijn… Daar staat nu de tv op en de apparatuur in, dus dat is uit zicht…

Kastje waar tv eerder op stond is nu voor de computer, zodat die nog meer uit zicht is…

Dus ja, beter zeker… Helemaal als vanavond de limegroene poefjes er zijn…



Maar dat is vanavond… nog een lange weg te gaan;)

jaaa vreeeeselijk …met een grote kan koele ijsthee in de tuin gaan zitten wachten tot t avond is wisje…( is wel wat ik ga doen vandaag hahaha)

Dank je Crien, dat is nog eens een manier om het te benaderen…

Zo had ik het idd nog niet bekeken…



Heb net het laatste grote, jiet zware rek naar boven gebracht en de eettafel weer op zijn plek gezet en dat oogt ineens heel opgeschoten…



Ga het ineens al wat positiever inzien…

en voor de laatste dingetjes…zet een kookwekker op 10 minuten, in die tijd zoveel mogelijk proberen te doen, maak er een uitdaging van! Na die 10 minuten, weer kookwekker instellen op 10 minuten en in die tijd even lekker zitten met een glas koel drinken en een boekje! Zo doorgaan tot je klaar bent…geloof me…het werkt heerlijk!



(ben helemaal into FLYlady :mrgreen: )

Goeie muziek opzetten helpt bij mij ook altijd :thumbup: en lekker meebrullen :smiley:

En, hoe is het geworden met de poefjes?

Helemaal leuk!



Gisteren de laatste 2 opgehaald (hadden er maar 2 per filiaal binnengekregen :? ) en ben nu dus wel druk aan de poets om ze allemaal een plekje te geven.

Alleen zien de kids het als speelgoed, dus dat moet ik ze nog even afleren… ze zijn van MAMA!! :lol: