Kan niet kiezen (dekbed)

Zit me nu al dagen suf te piekeren, en kan geen keuzen maken.



Wie helpt :mrgreen:



Het past trouwens allemaal op haar kamertje…

het ligt aan het kamertje denk ik. Als het een heel romantisch kamertje is, wat landelijk, dan de bovenste.



Is het een wat strakker, robuuster kamertje, dan die van Lief.



Tenminste, dat is hoe ik het mooi zou vinden (al vind ik ze eigenlijk alle 3 wel mooi)

Middelste!

Ik twijfel al n hele tijd of ik die gewoon voor ons zal bestellen…die prijs alleen :shifty:

Ja die middelste is die niet een beetje te volwassen voor een kindje van 3 :shifty:

vind de middelste heel mooi!



andere ook hoor maar deze springt er echt uit

De middelste!

Is die anders niet gewoon te kinderachtig voor volwassenen :wink:



(de eerste vind ik druk en rommelig ogen)

Tja, mijn dochter heeft een Lief! kamer, dus ik ben bevooroordeeld natuurlijk :angel:

Ik ga ook voor de middelste :inlove:

middelste… maar de ervaring met mijn eigen meiden is dat ze zelf toch voor hele andere motieven gaan… :wink:





vind ze wel leuk, alleen leukere voor oudere meiden…

Mijn 1ste keus was ook de middelste, maar toch twijfelde ik ook heel erg tussen die andere van Pip.

Maar mijn schoonmoeder gaat de middelste bestellen morgen :dance:

Die 1ste koop ik nog wel eens erbij over een tijdje.



Pitje: Jaa als ik mijn meisje zelf laat kiezen dan komt er waarschijnlijk heel iets anders op te liggen. Maar hou niet zo van Barbie/nijntje etc dekbedden. Maar waarschijnlijk zal ze de bloempjes en het vogelkooitje super vinden :inlove:

romata… ik heb zelf ook wat overtrekken die ze ook zou kunnen als ze groter is, maar vind zowiezo in hun maat heel weinig.



maar het viel me gewoon op toen de jongste een overtrek kreeg de oudste m ook wilde hebben, is een met diertjes erop.



en ach vind het ook wel schattig als het erop ligt… die ander komt wel als ze ouder zijn… :mrgreen:

ik vind de eerste juist iets te volwassen

de middelste vind ik juist wat meer meisjes achtig.

en lief is gewoon lief

Voor een kindje van 3 zou ik de onderste kiezen.



Vind de eerste het leukste, maar te volwassen voor een peuter. De tweede ook.

geen van 3en… :oops:



Maar ja, ik ben dan ook een tomboy en ik houd van stoer/romantisch.



Overigens deel ik je allergie voor Nijntje enzo 8)

@romata wrote:

Ja die middelste is die niet een beetje te volwassen voor een kindje van 3 :shifty:




Vind ik van alledrie… Ie van lief staat wel lief op maar vind ik verder erg saai. Ik zou zelf even bij hema kjken eigenlijk :lol: Daar hebben ze ook lief/romantische die wel wat kinderlijker zijn, hier komen er ook geen prinsessen, njntjesetc in.

De middelste!! Die is echt mooi! En kan prima voor een kindje van 3, hier heeft nl een meisje van 4 die :wink:

Ik heb zelf alleen jongens, dus zit er helemaal niet in, maar mijn eerste reactie bij de eerste twee was gelijk: Dat is toch niets voor kleine kinderen? Buiten het feit dat het mijn smaak niet is, maar dat is natuurlijk persoonlijk.



De derde vind ik wel grappig, maar ook niet heel bijzonder.

Zou voor de middelste gaan. Bij de Hema hebben ze ook een hele leuke.

De 1e, TE GEK!!!