Onvruchbaar worden door een klap in je buik?
Toen ik 15 was, heb ik een miskraam gehad, van mijn ex.
Nadat hij mij in mijn buik heeft geslagen.
Ik kreeg onwijs veel kramp en verloor onwijs veel bloed!
HA heeft bevestigd dat het om een miskraam ging.
Daarna heeft hij mij nog een paar keer gelsagen in mijn buik.
Kan het gevolgen hebben van onvruchtbaarheid?
Ik voel me onwijs onzeker.
Daar zou ik je HA voor om advies vragen…
Wat een vreselijk verhaal trouwens… Ik hoop dat het allemaal mee zal blijken te vallen!!!
Ik heb geen idee… heb je nog geen kindje dan? (ik dacht dat het jongetje op je avatar je kindje was). Want als je eerder een kindje hebt gehad, neem ik aan dat het geen probleem zou moeten geven…
Maar wat erg zeg… heel veel sterkte, want het lijkt me niet makkelijk.
Hoelang ben je nu bezig? Misschien inderdaad ff naar de ha?
Ik heb geen kids, dat kindje is mijn neefje…
Ik wil graag naar de HA maar weet niet wat ik moet beginne…
Misschien eens contact opnemen en je verhaal doen. Hij kan je dan wel wat vertellen en eventueel doorverwijzen.
Sterkte!
Ik heb net besloten naar de Gyn te gaan niet naar de HA.
Ik weet dat je hier zo terecht kan voor vragen bij de Gyn dus dat doe ik morgen meteen.
Ik voel me opgelucht onzeker alleen, en… emotioneel.
Goed van je! Sterkte! Ze zal je vast veel kunnen vertellen. Het is ook moeilijk omdat dit natuurlijk een periode uit je leven oprakelt die je je misschien niet wilt herinneren. Hou je taai!
Hoe is het gegaan Sweet-love???
Gister geweest, ze vroegen om een verwijs brief, ik heb gezegd dat ik die niet had omdat ik meteen wou weten.
Toch is die nodig. Okay vandaag gebeld met HA, hij was er niet en belt donderdag pas terug! :wall:
Maar vriendlief weet dat HA meteen die brief geeft.
Oh das wel vervelend ja als je hoopt snel antwoorden te krijgen.
Hopelijk kun je met de brief snel terecht!
De Gyn heeft gezegd dat ik gelijk of volgende week meteen terecht kan als ik die brief heb.
Omdat mijn psych is ingesprongen. (ik praat met een psychiater over verleden) Hij heeft gezegd als ik geen zkerheid hier over kan krijgen ik mezelf alleen maar gek maak
Het was niet omdat ik dan lekker snel aan de beurt kom , maar omdat mijn psych het meent.
Wat een verhaal… Ik kan me goed voorstellen dat je je ongerust maakt. :hug:
Ik vind het vreemd dat je een verwijs brief van de ha moet hebben… Ik ben verschillenden keren bij een ziekenhui arts geweest zonder verwijs brief. Ik heb begrepen dat ze daar nu soepeler mee omgaan…
Sweet-love. Meis, wat een verhaal :hug: Wel goed van je dat je naar de gyn bent geweest (alleen die admin romslomp :wall: ). Sterkte en ik :thumbup: voor je dat alles goed zit.
Vanmorgen belden hij dan eindelijk!
Ik moet maandag/dinsdag even langskomen (op afspraak) om het verhaal uit te leggen hij begreep mijn angst en zij dat ik wel naar de gyn kon.
Al is er niets mis, ik heb dan duidelijkheid.
Wat fijn dat je serieus genomen wordt en ik hoop dat de gyn je ongerustheid weg kan nemen!