Kan ik zwanger zijn??

Hallo Dames,

Ik heb zoals jullie zien even een vraagje. Ik ben half december gestopt met de pil. Nu weet ik niet exact mijn cyclus, maar rond 29-12 en 03-01 regelmatig aan het "klussen"geweest.

Nu heb ik sinds een dag of 2 á 3 heel gevoelige tepels ( niet mijn hele borsten ), hééééééél veel honger, en een kriebelend gevoel in mijn buik ( of een soort kleine korte schokjes ). Verder geen misselijkheid ofzoiets. Nu zou ik uitgaande van een cyclus van 29 dagen aankomend weekend ( rond 13e ) weer ongi moeten worden.

Is het te vroeg om nu al een test te doen? vanaf wanneer kan ik een test het beste doen? herkend iemand dit gevoel? kan ik al zwanger zijn, en dit voelen? :shifty:

Voordat ik een test haal, wilde ik eerst advies.

:slight_smile:

Groetjes

Na het stoppen van de pil is het natuulijk moeilijk om te bepalen wat nu daadwerkelijk je cyclus is.

Testen kun je vanaf de dag dat je ongesteld zou moeten worden. Daarvoor is het HcG hormoon die je hebt als je zwanger bent nog te minimaal aanwezig.

Dus, tja. Het kan natuurlijk zijn dat je zo snel al zwanger raakt.

Echter wat je voelt hoeft niet noodzakelijk te betekenen dat je zwanger bent.

Nog even wachten dus met testen.

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Hoi Evelien,

Hartstikke bedankt voor je reactie. Ik zal nog even braaf afwachten. Ik wilde vanmorgen al naar de drogist rennen, maar dacht nee…ik vraag het eerst wel even op een forum haha. Ben toch wel blij dat ik dat gewacht hebt.

Liefs