dag dames,
hey hey,
ik heb een vraagje, sorry misschien heel stom maar ik vroeg het me af.
ik was zondag ongesteld geworden en was zeker maandag nog ongesteld en dinsdag niet mer en heb ik onbeschermd seks gehad.
Nu heb ik viavia gehoord dat je dan ook behoorlijk vruchtbaar kan zijn net erna.
Is dat zo…?
Kindje zou welkom zijn btw, me vriend en ik willen een kindje…
liefs
Sorry heb nog even een vraagje.
Wat ik gewoon stomweg ben vergeten, is dat ik tijdje medicijnen erge hormonen pillen, heb geslikt die voor hebben gezorgd dat dus me ongesteldheid dus helemaal verward worden.
Nu is dus zo, dat ik dus zondag en maandag kort bloeding heb gehad en vanochtend ook even en voor de rest niks meer.
Dus ik ben niet ongesteld geweest,
Normaal ben ik altijd 12 van de maand ongesteld en duurt 4 dagen.
Al heel lang is dat zo en echt regelmatig, nu helemaal niet nu las ik ook ergens dat er soms ook bloedingen kunnen komen met de eisprong, nu ben ik bang, omdat ik ook geen pil slik al jaren gewoon niet enr zo een regelmatig ongesteldheid ook heb, dat ik misschien bloeding heb gehad…?
Kan dat…?
Dat ik nu kans heb op zwangerschap…?
Liefs :vlinder:
was die bloeding helder rood?
ik zou als ik jou was een testje doen!!
dan weet je het zeker…
succes
@sophie wrote:
was die bloeding helder rood?
ik zou als ik jou was een testje doen!!
dan weet je het zeker…
succes
uhm nee meer beetje bruin maar wel rood. en donker en dik
ja ga ik ook doen ja, wanneer kan dat…?
was dinsdag me laaste keer seks
beste over 2 weken ofzo he…?
ik denk dat je je ongi niet kan tellen als een gewone ongi, dus ik zou er nu een testje tegenaan gooien…voor de zekerheid
als het wel je ongi is dan zou je nu nog niet positief kunnen testen en dan kan het een innestelingsbloed geweest kunnen zijn!!! en dan kan je pas over een week testen…
succes
@sophie wrote:
ik denk dat je je ongi niet kan tellen als een gewone ongi, dus ik zou er nu een testje tegenaan gooien…voor de zekerheid
als het wel je ongi is dan zou je nu nog niet positief kunnen testen en dan kan het een innestelingsbloed geweest kunnen zijn!!! en dan kan je pas over een week testen…
succes
oh oke dus een innesteling kan dat ook dan paar dagen later komen…?
ja ik ga een teste denk ik volgende week doen.
Ik had dinsdag seks.
lief bedankt voor je hulp.
ben jij zwanger als ik vragen mag…?
innesteling is ongeveer 5 dagen na de eisprong…als je daarvoor gemeenschap hebt gehad kan je over iets meer dan een week testen.
succes
en nee ik ben niet zwanger…wel ervaringsdeskundige betreffende eisprongen en testen
@sophie wrote:
innesteling is ongeveer 5 dagen na de eisprong…als je daarvoor gemeenschap hebt gehad kan je over iets meer dan een week testen.
succes
en nee ik ben niet zwanger…wel ervaringsdeskundige betreffende eisprongen en testen
oh oke ja ik weet niet of ik er voor heb gehad.
zondag korte bloeding, maandag dinsdag seks en toen donkort bloeding.
oh oke sorry.
hahahahha ja zeker, ik ben er zo nog niet thuis
als je alleen gemeenschap hebt gehad na de bloeding dan is de kans kleiner dat je zwanger bent!!
hou het in de gaten en als je twijfelt kan je altijd nog een testje doen
succes en laat je het nog weten
@sophie wrote:
als je alleen gemeenschap hebt gehad na de bloeding dan is de kans kleiner dat je zwanger bent!!
ja ik heb seks erna gehad.
ow wel jammer dan , ja ik laat je zeker weten
zo vervelend he eerst ging zo lang goed met me ongesteldheid en door die medicijnen weet ik gewoon niet hoe en wat.
Wat die bloedingen duurde echt maar paar uur.
Heb je kids…?
@ro12 wrote:
@sophie wrote:als je alleen gemeenschap hebt gehad na de bloeding dan is de kans kleiner dat je zwanger bent!!
ja ik heb seks erna gehad.
ow wel jammer dan , ja ik laat je zeker weten
zo vervelend he eerst ging zo lang goed met me ongesteldheid en door die medicijnen weet ik gewoon niet hoe en wat.
Wat die bloedingen duurde echt maar paar uur.
Heb je kids…?
ik zie nu, was beetje aan surfen.
dat je ook bloedingen kan hebben bij je ovulatie, dat vaak voorkomt er van te voren.
Pff begrijp niks meer van, normaliter, weet ik precies hoe en wat met me lichaam door die medicijnen is alles ook anders.
Ik hoop wel dat ik het ben…
Vriendin van me zei dat je hormoon pas na 4 weken kan zien maar 1wek kan dus ook wel
dat is per persoon verschillend…maar je zou twee weken na de eisprong kunnen testen als je nog niet echt ongi bent geworden!!!
misschien bedoelt je vriendin 4 weken na je NOD!!
@sophie wrote:
dat is per persoon verschillend…maar je zou twee weken na de eisprong kunnen testen als je nog niet echt ongi bent geworden!!!
misschien bedoelt je vriendin 4 weken na je NOD!!
ik zou niet eens weten wanneer dat is.
Bij mij is nu alles even in de war en sowieso ik hou me eisprong niet bij.
Wat is je NOD…?
@Jippie wrote:
De eerste dagen van je cyclus ben je niet vruchtbaar, omdat je dan geen eisprong hebt. Je eisprong komt minimaal op de 10e dag, meestal later. Een vroegere eisprong komt eigenlijk niet voor, omdat je lichaam tijd nodig heeft om een eicel te laten groeien en rijpen. Op de derde dag van je cyclus kun je sowieso geen eisprong hebben!
@bigsby wrote:
Idd je ei komt meestal vanaf dag 10, en niet gelijk na je menstruatie.
Dus nog ff wachten op je ei