Kan ik dat terug boeken HELP!

Ik heb een verzekering opgezegt papieren binnen dat het was opgezegt, nu kreeg ik gisteren een brief dat er binnen enkele dagen 160,- afgeschreven zou worden ik opgebeld nee, mevr dat heeft elkaar net gekruist, u moet die brief als niet verzonden beschouwen kijk ik net op de rekening hebben ze het er toch afgehaald, als ik morgen mijn bank bel kan ik het dan terug laten storten ???

IK BEN BOOS :evil: :evil: :evil: :evil:

Volgens mij kan je een automatische incasso altijd terug laten boeken.

Dus morgen even de bank bellen en dan staat het met een paar dagen weer op je rekening.

Ja hoor dat kan idd :thumbup: Wel zo snel mogelijk ff bellen met je bank over het hoe en wat, maar storneren is juist voor dit soort situaties :thumbup: Succes ermee en wat een gedoe altijd weer he met dit soort fijne bedrijven :wall: :wall: :wall: Jij kunt tijd besteden aan hun fouten :roll:

Hoi,

Bedankt :thumbup:

Ja ik denk kl :silenced: ote bedrijf, stiekemerds :evil:

woest wordt ik ervan en moet je weten hoelang ik daar al mee bezig ben :evil: :roll: met dat bedrijf dan he, waardeloos.

woongarant :wink: :thumbdown:

Het kan waarschijnlijk ook via internet.

Dat heb ik ook wel eens gedaan. Ik weet niet bij welke bank, maar ik heb het bij de ABN gedaan. Je moet dan op de site zoeken naar storneren.

@lbc wrote:

Het kan waarschijnlijk ook via internet.

Dat heb ik ook wel eens gedaan. Ik weet niet bij welke bank, maar ik heb het bij de ABN gedaan. Je moet dan op de site zoeken naar storneren.

Ik ga niet zelf zitten klooien, pakt bij mij nooit goed uit :wink: :mrgreen:

Maar bedankt voor de tip :thumbup: :-*

Ja en uiteindelijk hebben ze er geen fluit aan, ja een paar dagen rente :think: Maar zij hebben er verder geen baat bij, alleen maar dat ze weer een aktie minder hoeven uit te voeren en dat is jouw automatisch incasso stopzetten :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: Zorg dat je buiten het storneren van deze betaling ook eventuele toekomstige incasso’s van WG stopzet :thumbup: Tenzij je natuurlijk nog echt dingen aan ze moet betalen :lol: :lol: Maar wie weet vergeten ze het volgende maand weer en dan kan je weer van voor af aan beginnen :hand:

@Kimmie1976 wrote:

Ja en uiteindelijk hebben ze er geen fluit aan, ja een paar dagen rente :think: Maar zij hebben er verder geen baat bij, alleen maar dat ze weer een aktie minder hoeven uit te voeren en dat is jouw automatisch incasso stopzetten :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: Zorg dat je buiten het storneren van deze betaling ook eventuele toekomstige incasso’s van WG stopzet :thumbup: Tenzij je natuurlijk nog echt dingen aan ze moet betalen :lol: :lol: Maar wie weet vergeten ze het volgende maand weer en dan kan je weer van voor af aan beginnen :hand:

Ok, nee ze hebben geen dubbeltje tegoed van me, maar ik betaalde per jaar :wink:

maar zal het stop laten zetten :wink: thanks voor de tip :thumbup:

Nee weet ik veel mss zijn dit extra kosten en heb je wel maandelijkse kosten ofzo, vandaar mijn opmerking, ben verder niet bekend met WG dus weet ook niet hoe of wat :wink:

Ja hoor dat kan je terug laten boeken.

Bij de ABN kan dat online!

En dan heb je het binnen 2 dagen terug (tenminste ik laatst wel :wink: )

bij de postbank kan het ook online sstaat het binnen 2 dagen weer op je rek

@©ootje wrote:

bij de postbank kan het ook online sstaat het binnen 2 dagen weer op je rek

ok, dat wist ik niet, maar ik heb gebeld en er wordt voor gezorgt :thumbup:

dank allemaal voor de tips en antwoorden.

gr melanie

en meteen dat rekeningnummer laten blokkeren, want je weet nooit of ze het nog eens doen. Vaak leven ze ook bij verzekeringen naast elkaar heen.

Als je het laat storneren, heb je het met dezelfde valuta datum als waarmee het is afgeschreven weer terug op je rekening!! Kost je dus geen rente en levert het bedrijf ook geen rente op!! :wink:

Inderdaad wel even binnen 30 dagen laten storneren door de bank! :thumbup:

Ik heb het al terug :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: pluim voor de postbank . :thumbup: