Kan iemand mij misschien helpen met een idee.

Mij vader is net overleden, en ik heb samen met mijn moeder flink wat plukken haar van hem afgeknipt.

Mijn moeder wil hier voor de kinderen wat laten maken.

Voor mijzelf is dat niet moeilijk ik wil een hartvormige medallion, met foto en een plukje haar.

Het probleem zit hem in, dat ik 3 broers heb en die zijn niet zo van de sieraden, of misschien wel als het iets stoers is ofzo, het blijven mannen hé.



Dus weet iemand iets? website of winkel mag je pben, dan kan ik het aan mijn moeder doorgeven, das allemaal wat makkelijker voor d’r.

Ze heeft nu wel wat anders aan haar hoofd dan winkels en juweliers af te struinen.

Ik heb het idee, dat ze het voor de kerst wil gaan geven aan ons.



Alvast bedankt :-* Wendy

Een beeldje van glas met het haar erin?

Dan kunnen de jongens het neerzetten, is vaak meer iets voor mannen!

gewoon een mooi (zilveren) potje die goed sluit…

Verwerken in een dasspeld?

zegelring?

Gecondoleerd met jullie verlies meid… :hug: :hug: :hug:

Marion, je hebt helemaal gelijk!



Gecondoleerd met je vader!



Stom zeg, om daar geen aandacht aan te schenken van me. :oops:

condoleerd met je vader.



Misschien moeilijke vraag maar wordt je vader gecremeerd? Je kan namelijk zijn as ook verwerken in tatoeage. Misschien is dat wat voor je broers?

Ik weet niet hoe het precies zit natuurlijk, maar ik kan mij zo voorstellen dat zij geen pluk haar willen. Zeker als man-zijnde niet…



Ik hoef ook niet perse iets tastbaars. We gaan zondag in Spanje zijn as uitstrooien en ik bewaar wat om te laten verwerken in een kleine tattoo-ster.

In een hars vormpje laten gieten, als kettinghanger???

Gecondoleerd met het verlies van je vader…



waarom vraag je het je broers niet gewoon. Lijkt mij niets zo pijnlijk als de situatie dat jullie het haar van je vader verwerkt hebben in iets dat zij niet mooi vinden, of niet willen.



Jij weet het ook en kunt ook zelf kiezen… laat je broers dat ook doen…



Heel veel sterkte de komende tijd.

Bedankt voor de condeleances en reacties meiden :-



Mijn vader is begraven dus geen as, maar jouw idee vindt ik wel erg mooi hoor Madre, weet je al waar je hem gaat plaatsen?



Kantjeboord, een zegelring is inderdaad misschien wel een goed idee.

Maar bestaan die dan waar je er iets in kan doen?



Ik denk dat ik voor mijn moeder een gouden hanger met de foto van mijn vader haal, zo’n gegraveerde moet nog wel even vragen of ze dat mooi vind, want het is best een plak goud om je nek.



:-
Wendy

Ik pb je even voor gedenksierraden.

@veertje wrote:

Ik pb je even voor gedenksierraden.




Bedankt meid, heb al even vluchtig gekeken, maar zal me morgen er even in gaan verdiepen.



:-*

@mamma van sharondenise wrote:



Kantjeboord, een zegelring is inderdaad misschien wel een goed idee.

Maar bestaan die dan waar je er iets in kan doen?




Kan volgens mij wel, iets met hars of zo er in, maar ik zou zeggen laat je gewoon eens adviseren bij een juwelier.
En ik vind de tip om aan je broers te vragen wat zij zouden willen eigenlijk ook wel een hele goede!

@mamma van sharondenise wrote:

@veertje wrote:
Ik pb je even voor gedenksierraden.




Bedankt meid, heb al even vluchtig gekeken, maar zal me morgen er even in gaan verdiepen.



:-*




Je vind echt veel als je googled op gedenksierraden, sterkte meis! :hug: