kan iedereen

Even van de staatsloterij site afgaan ik wil kijken of we wat gewonnen hebben met onze eerste lootje :smiley:

Het zal toch niet waar zijn dat iedereen nu verplaatst is van de H&M site naar de site van de staatsloterij! :think:

whahahaha

nou, het scheelde voor mij 2 letters en 1 cijfer met de 5 ton. Toch jammer 8)

en nu ligt i helemaal plat bij mij :wall: :wall: :wall: :wall:

kijk je toch gewoon op teletekst.nl???

ik zal ook even kijken!!

En???

@sensje wrote:

Het zal toch niet waar zijn dat iedereen nu verplaatst is van de H&M site naar de site van de staatsloterij! :think:

Ik dacht het zelfde :lol:

voor zo ver ik kan zien nog helemaal niks (was vergeten dat je op internet ook op teletekst kan kijken, op de tv lukt me dat echt niet… heb een bril nodig maar opticien zegt dat het nog van de hormonen van de zwangerschap kan komen :roll: )… zal morgen als het rustiger is (hoop ik) nog even na kijken op de staatsloterij site

@sensje wrote:

lijkt me wel… iedereen die zich daar te buiten is gegaan in de online shop hoopt nu heeeeeeeel hard op aanvulling van de centen door de staatsloterij :wink:

weer niks :think:

Petri

toch wel 5 hele eurootjes :mrgreen:

daar kan ik mijn H&M uitspatting niet van betalen :angel:

Hier ook 5 euro om met 5 te delen :doh:

Dan had je ook een 7 :mrgreen:

Helemaal vergeten, mijn ventje moet ook nog even kijken! Wie weet hebben we wat gewonnen met ons gekregen staatslot :dance: (zou dan voor het eerst zijn, maar toch :angel: )