:roll:
ik ben 17 april ongesteld geweest
ik heb 24 april geklusd
ik heb de dertig april mijn eisprong gevoeld
ik heb sinds 4 dagen dat ik erge trek heb en als ik dan al heb gegeten ben ik weer misselijk ik blijf een hongerig gevoel houden de hele dag door kan het toch zijn dat ik zwanger ben ik moet pas over 9 dagen ongesteld wordden :doh:
Meestal gaat er wel een dag of 10 overheen voor een innesteling dus misschien gewoon handiger even te wachten tot je menstruatie tijd is aangebroken en dan even een testje er tegenaan te gooien…
Ik hoop het voor je
Als je op 30 april je eisprong hebt gevoeld en je hebt na 24 april geen sex meer gehad, is de kans dat je zwanger bent volgens mij niet zo heel groot, of vergis ik mij daarin?
Wat Williewortel zegt is het beste advies. Wachten op je (uitblijvende) menstruatie en testen maar
Als je op de 24e geklust hebt en daarna niet meer, dan is de kans best klein dat je zwanger bent. Zaadcellen leven gemiddeld 2-3 dagen. Ze kunnen soms een week leven, maar dat is wel een uitzondering.
De innesteling is een week tot 10 dagen na je eisprong. De kwaaltjes beginnen vaak pas na de innesteling, omdat het zwangerschapshormoon dan duidelijk begint te stijgen.
Nog maar even afwachten tot je NOD en dan een test doen, als je nog niet ongesteld geworden bent. Succes!
ik sluit me helemaal aan bij jippie
succes met zwanger worden :thumbup: