Kan het niet vinden,..wie weet het??

Luca is al tijden helemaal weg van Tractor Tom.

Vooral de maaidors machine Wizie is helemaal favoriet.

Aangezien hij volgende maand jarig is was ik op zoek naar speelgoed van deze serie maar ik kan alleen maar dvd’s vinden of rugzakken.

Alleen in engeland verkopen ze ook het speelgoed maar ik zag dat bijv, Wizie daar 69 pond kost en dat is toch bijna € 150 ofzo,…lijkt me wel erg duur.

Iemand een idee hoe ik aan dat speelgoed kan komen of heeft iemand het ergens gezien???

In NL is er nog geen speelgoed verkrijgbaar voor zover ik weet. Via EBay kun je je idd in GB terecht (Verenigd Koninkrijk) en kun je als je geluk hebt voor 10 pond inclusief verzenden iets leuks op de kop tikken. Zeker de moeite waard om even te kijken. Let dan wel even op de verzending.

Trouwens, 69 pond is ongeveer 85 euro. Nog een hoop geld maar geen 150 :wink:

Zat nog in guldens te rekenen denk ik :lol:

ik zit met hetzelfdeprobleem, maar dan met Brum. Ook alleen maar rugzakjes en dvd’s… en dan houdt het wel op… ik was juist op zoek naar een dekbedovertrek enzo… maar helaas…

Mv2kids,heb je al aan een echte Brum gedacht ? Een trapauto van 85 euro. Duur maar heb je ook wat.

Ja raar he dat je met sommige dingen dood word gegooid met spullen, lunchboxen, dekbedovertrekken, tassen, ballen enz en je van iets anders helemaal niks kan vinden.

ZO word je met Cars nog steeds overspoeld terwijl dat al jaren geleden is dat die film is uitgebracht.

Brum en tractor Tom zijn dagelijks op tv en vind je niks van :roll:

Toen Justin klein was kreeg je een tijdje veel van brum :mrgreen: hij had toen een hele leuke schooltas.

Sorry hebben jullie natuurlijk helemaal niks aan :oops:

Nee helemaal niks :naughty:







geeft niet hoor :mrgreen:

Maar het was dus ook alleen maar een tas, verder vind je dus bijna niks. :roll:

@Karin2 wrote:

Mv2kids,heb je al aan een echte Brum gedacht ? Een trapauto van 85 euro. Duur maar heb je ook wat.






Oh die is echt te leuk zeg!!!

Waar heb je die vandaan Karin?



Weet je het blijft iedere keer een probleem,

toen Sharon een baby was was ze helemaal idolaat van de tubbies.

Nergens was wat te krijgen, ja in de UK via Ebay.

Toen was dat over en werd je doodgegooid met teletubbies.

Daarna kwam de Dora-hype en je raad het al er was niets te krijgen, pas een jaar daarna kwamen de eerste speeltjes en spulletjes.



Gelukkig is ze nu op een leeftijd dat ze zich niet meer laat leiden door characters, en is erg blij met haar playmobiel, wat wel volop te krijgen is :wink:

@mamma van sharondenise wrote:

@Karin2 wrote:
Mv2kids,heb je al aan een echte Brum gedacht ? Een trapauto van 85 euro. Duur maar heb je ook wat.






Oh die is echt te leuk zeg!!!

Waar heb je die vandaan Karin?




Je hebt pb.