zo moet het ff kwijt hier.
Ik kan er zo moe van worden dat anderen het altijd beter weten en zich bemoeien met de manier waarop je voedt.
Zo hebben mensen bijv commentaar op dat ik bijv koffie en alcohol laat staan vanwege de borstvoeding.
Ja nou misschien dat men zegt dat het voort minimaal is wat er in de bv komt, maar ik voel me er gewoon niet lekker bij dus laat me toch!
(wat is het overigens voor onzin dat het vroeger kwaad kon en nu ineens niet meer? Dan moet er 1 onderzoek gewoon slecht zijn uitgevoerd)
Zo dat moest ik ff kwijt, ben ik de enige die dit zo ervaart? In het begin ging ik erop in, maar heb echt geen zin meer mezelf te moeten verdedigen. Kijk mensen voort aan met een blik van " bemoei je er niet mee" en that’s it.
hahahaha ja ik weet wat je bedoeld, vooral als de “oudere” generatie zecht
vroegÂh mochten we alles eten en drinken, en tegen woordig niet ppff
daar kan ik ook zo geiriteerd van raken,
gewoon lekker nergens wat op uit doen, en jij weet wat het beste is voor jou en je kindje :hug:
lekker irritant is dat he.
Met mate kan je best koffie drinken, of een glas wijn na de voeding. Maar waarom zou je als jij je er niet lekker bij voelt.
Probeer je ervoor af te sluiten en doe waar jij je lekker bij voelt. Het is jou kindje, jou opvoeding en jou lichaam!
:-*
Oh, Femmie, tot voor kort vond ik dit heel herkenbaar. Zelfs als ik zei dat ik wilde blijven voeden zolang het leuk was en het liep dan werd ik al raar aangekeken. Ik moest ook een keer m’n leven terugkrijgen, vonden veel mensen…Alsof je leven stokt zolang je BV geeft. :think: Echt de kronkels van mensen, onbegrijpelijk. Ik heb ook altijd m’n eigen plan getrokken. En schijt aan de rest.
Ooo, wat herkenbaar, ben net 2 dagen achter elkaar wezen stappen, en krijg ik de opmerking, ‘ben je weer zwanger ofzo, omdat je niet drinkt?’ Mijn antwoord dan dat ik bv geef. De ander dan weer: NOG STEEDS ??? Mijn antwoord: ‘Ja nog steeds, en als ie wil mag het tot zijn 18e!’ ‘Maar dan kun je helemaal nooit meer drinken?’ ’ Jawel, kan wel als je kolft en weggooit, maar daar ben ik te lui voor, ik wil mijn kind vanavond weer live aan de borst omdat we het allebei lekker vinden 8) :mrgreen: .’ Oooooh, wat heb ik veel van deze gesprekken gehad. Maar ik neem het niemand kwalijk en irriteer me er niet aan, want ik weet dat veel mensen gewoon niets weten van bv geven, dus leg ik het wel ff uit .
Voor de zwangerschap dronk ik al nooit koffie, en ook alcohol vind ik niet bijzonder. Drink net zo lief iets anders. :thumbup:
Dus hier geen rare opmerkingen straks denk ik :-*
femke fataal, als het nu idd onwetendheid is, tja dan snap ik het wel, maar mensen die ergens iets niet vanaf weten moeten niet doen of ze het beter weten en commentaar gaan leveren want daar kan ik dan dus niet zo goed tegen