kan dit?

Normaal voel ik heel duidelijk mijn ovulatie. Nu had ik hem afgelopen weekend moeten hebben, maar niks gevoeld. Zou het gewoon zo kunnen zijn dat ik zwanger ben? Wat denken jullie? Stom eigenlijk, want ja weten kan pas met behulp van een test rond nod, maar goed. Ben in januarie gecurreteerd, en wil eigenlijk wel heel erg graag weer zwanger zijn. Mijn cyclus zit om en nabij de 30 dagen en de keren na de curretage was 1ste dag menstruatie op 1 maart en op 31 maart… Dus 30 april kan ik dan testen, toch?

Je hoeft hem niet altijd te voelen.

Ik voelde eerder ook altijd mijn eisprong, nu heb ik hem voor het laatst echt duidelijk gevoeld op 6 december, en ik ben niet zwanger :wink:

Sinds die tijd heb ik hem niet meer gevoeld, zover ik weet :think:

Ik zou dus gewoon de 30e testen

De ene keer voel ik het heel duidelijk en de andere keer helemaal niet. Het kan dus best zijn dat je je eisprong afgelopen weekend wel hebt gehad.

Hoi Chrisje! Ik heb mijn eisprong nog nooit gevoeld… Maar ik hoop natuurlijk wel dat je zwanger bent!!

:-*

Dus toch!!! :smiley:

@Chrisje wrote:

Dus toch!!! :smiley:

???

GEFELICITEERD CHRISJE !!! :dance: :clap: :dance:

Gefeliciteerd!

:dance: :dance: :dance:

Dank jullie wel!!!Leuk,niet?

Gisteravond + getest, reageer vanaaf meer!

@Chrisje wrote:

Dank jullie wel!!!Leuk,niet?

Gisteravond + getest, reageer vanaaf meer!

Leuk?? Dat is zachtjes uitgedrukt hoor hahaha…

Van harte meid!

:-*

Dank je!!!

Stom he, ik wil gewoon in Wezep naar de vk en niet in Kampen…Morgen maar eens bellen of dat mogelijk is! Voelt gewoon vertrouwd wn het type praktijk spreekt me ook meer aan…maar ja. Kan vast niet!

Hoe is het verder met jullie?

Pas nog ff mijn banner niet aan omdat mijn zusje ook kokt en het dan erg in de oog springt als ik ergens anders post, en mocht ze hier loeren, ja dat moet ze niet doen!

Mijn schoonzusje is in september uitegerekend en mijn broertje belde om te vragen of ze de badstandaard mogen lenen! Ja hoor, tuurlijk! Alleen de eerste tijd, maar dat heb ik maar niet gezegd!

zusje als je toch loert…zeg het me dan gewoon, oké?