Kan dit nog retour? H&M

Hallo,



Ik heb dus een wollen jas online bestelt bij H&M.

Maar ik vind hem niet warm genoeg :? en ik heb hem wat groter gekocht omdat ik nog verder groei :mrgreen: anders had ik hem gehouden voor het voorjaar.

Maar nou heb ik met mijn domme kop de plastic zak die erom zat weg gegooit :wall: en nou weet ik niet of ze die witte plakker ook nodig hebben die er op zat.Ik heb al een beetje door de vuilnis heen gegrabbelt :? maar kan hem echt niet vinden.

Kan hij zonder ook retour? ik heb de retourbon enzo nog wel gewoon.



Esmie

volgens mij wel… ik ben dus de retourbon kwijt :doh: :doh:

esmie,

ik zou het proberen hoor. als je de retourbon hebt, zie ik geen probleem. daar hebben ze alle info op, toch.

en een nieuwe zak eromheen bij hen, kan toch geen zorg zijn

denk ik. :wink:



liefs

Gerda

Bij “onze” H&M winkel hebben ze de doorzichtige zak wel nodig omdat het nummer op de sticker correspondeert met het nummer op het artikel en de retourbon.

Ik zou niet weten of dat ook voor de online retourservice geldt. Ik zou het gewoon terug sturen en een briefje erbij doen dat je helaas de zak kwtij bent geraakt.

Naar wat ik begreep moet je hem wel in de plastic zak doen, maar goed, dat weet je gewoon niet :lol:

Gewoon terugsturen dus!

@Karin2 wrote:

Bij “onze” H&M winkel hebben ze de doorzichtige zak wel nodig omdat het nummer op de sticker correspondeert met het nummer op het artikel en de retourbon.

Ik zou niet weten of dat ook voor de online retourservice geldt. Ik zou het gewoon terug sturen en een briefje erbij doen dat je helaas de zak kwtij bent geraakt.




Zou ik ook doen.

Ze nemen vaak de moeite niet om het ding weer terug naar jou te sturen.



Zo doe ik dat ook vaak bij Esprit of H&M, dan zijn de 14 dagen zichttijd al voorbij, maar ik stuur het dan gewoon op.

Ze gaan dan echt geen moeite doen om het terug te sturen, voor die paar dagen dat ik te laat was.



Maar is niet echt netjes van me… :oops:



Bij Wehkamp bijv kan dat niet, want dan moet je de bestelnummers ingeven, en ze kunnen dan zien of je te laat bent ja of nee.

Ben je te laat, dan komen ze ze niet ophalen.



Terug sturen is dus makkelijker.

Maarja, over niet netjes gesproken…



Ik had een nieuwe spijkerbroek gekocht van Only.

Bij de kassa bleek er geen prijskaartje aan te zitten, dus werd er een andere gepakt om te scannen.



Oké, verder niet vreemd ofzo, kan er af gevallen zijn.



Doe ik de broek thuis aan, en voel ik in de broekszak ineens iets zitten.

Zat er dus een gebruikt (!) papieren zakdoekje in!!



Het is dat ik hem in Den Bosch had gekocht, wat 20 minuten rijden is, maar anders was ik terug gegaan.



Zij nemen dus gebruikte artikelen terug.



Vond het echt wel ranzig!

@Anneke wrote:

Maarja, over niet netjes gesproken…



Ik had een nieuwe spijkerbroek gekocht van Only.

Bij de kassa bleek er geen prijskaartje aan te zitten, dus werd er een andere gepakt om te scannen.



Oké, verder niet vreemd ofzo, kan er af gevallen zijn.



Doe ik de broek thuis aan, en voel ik in de broekszak ineens iets zitten.

Zat er dus een gebruikt (!) papieren zakdoekje in!!



Het is dat ik hem in Den Bosch had gekocht, wat 20 minuten rijden is, maar anders was ik terug gegaan.



Zij nemen dus gebruikte artikelen terug.



Vond het echt wel ranzig!




of het winkelpersoneel heeft em een dag gedragen! komt ook erg vaak voor…

Toevallig heb ik 4 weken geleden iets retour gestuur wat al was gedragen en gewassen.

Maar het model ging er helemaal uit, in een tas brief erbij en nu 4 weken later is het verekend met mijn nieuwe bestelling!

Helemaal top dus van h&m :thumbup:

Hier kun je het ook terug brengen naar de winkel.

En toen heb ik ook wel eens een stuk of 5 dingen terug gebracht zonder zak. Kon wel maar ze waren niet blij want ze moesten alle codes opzoeken (en dat gingen ze op zaterdagmiddag gewoon doen met een rij achter mij die daar niet zo blij mee was :oops: ). Maar goed dat wist ik dus ook niet.

Bedankt voor jullie antwoorden.Ik breng hem vanmiddag gewoon naar het postkantoor.

De winkel geeft geen geld terug,als het een klein bedrag is doe ik dat normaal wel hoor!

In de winkel terugbrengen van online artikelen moet met zakje…

Terugsturen via post weet ik dus niet…

Volgens mij scheelt t ook wie je voor je hebt staan in de winkel… :silenced:

Heb eens meegemaakt dat een vrouw een riem terugbracht waar die vouwscheuren inzaten… gewoon zeggen dat ze em niet gedragen had… (kinderriem) Schandalig was dat… manager nam em gewoooon terug… :o Ik moet me verbijten om er niks van te zeggen… :hand:



Anneke, gadverrr wat goorrr…

Heb ik ook eens gehad, zweetgeur onder de oksels…

Zal idd personeel geweest zijn… :thumbdown:

Gewoon doen hóór!!!

@faizaa wrote:





Anneke, gadverrr wat goorrr…

Heb ik ook eens gehad, zweetgeur onder de oksels…

Zal idd personeel geweest zijn… :thumbdown:






:sick: :sick: :sick:



Dat moeten ze ook verbieden! :hand:





Wij krijgen bij Et*s ook gratis artikelen zodat we die zelf uit kunnen proberen, en daardoor beter kunnen adviseren.

Elke maand 1 grote doos, mogen zelf kiezen wie wat gaat gebruiken.



Waarom sponsoren die kleding ketens ook niet gewoon wat kleding voor de betere verkoop?



Zie je het al voor je dat je een halve tube tandpasta koopt, een leeggespoten bus haarlak, of een gebruikte lippenstift?



Maar de winkeldames zien er wel fris en fruitig uit… :?

@Anneke wrote:



Wij krijgen bij Et*s ook gratis artikelen zodat we die zelf uit kunnen proberen, en daardoor beter kunnen adviseren.

Elke maand 1 grote doos, mogen zelf kiezen wie wat gaat gebruiken.




Kijk, dat zijn nog eens leuke secundaire arbeidsvoorwaarden!

Hier komt hubbie af en toe thuis met iets wat hij van een vertegenwoordiger heeft gekregen.

Hoi



Toevallig heb ik vandaag een duopak maillots omgeruild bij de H&M.

Ik wist niet dat de plastic zak erbij moest en had deze al weggegooid.

Het ruilen in de winkel ging zonder problemen, al moet ik voortaan dus idd wel de plastic zak erbij bewaren.



Als ze een beetje klantvriendelijk zijn , doen ze niet moeilijk