Kan dat wel???? Ik heb er antwoord op!!!

Vanmorgen weer een cb test gedaan! Nu 1 met dat erop staat wanneer ongeveer de bevruchting was. en weer na 1 min. zwanger!! Iets erna stond er 1-2 weken. dus dat is idd de 13e februari! heel bizar! Maar bedankt voor alle berichtjes!!

Gefeliciteerd :dance:

2 weken geleden was toch 19 februari? Kan ook zo zijn dat je aanstaande sterk zaad heeft dat het 5 dagen heeft uitgehouden :wink:

eh jah…dat zou dan de 19e zijn. Maar het kan echt alleen van de 13e zijn! hihi. En op die test staat ook dat het een schatting is…dus kan ook langer zijn dan twee weken. Maar goed…ik zie het allemaal wel :wink: De test zegt nog steeds dat ik zwanger ben :mrgreen:

Ik zou nog laten weten hoe het gaat. Ik heb helaas geen test hoeven doen, ben vandaag ongi geworden. Ik ben overigens wel blij voor jou hoor :wink:

@Jillz wrote:

eh jah…dat zou dan de 19e zijn. Maar het kan echt alleen van de 13e zijn! hihi. En op die test staat ook dat het een schatting is…dus kan ook langer zijn dan twee weken. Maar goed…ik zie het allemaal wel :wink: De test zegt nog steeds dat ik zwanger ben :mrgreen:




ja, maar het zaad kan wel langer hebben geleefd in jouw baarmoeder, waardoor de bevruchting later plaats heeft gevonden. Zou de test nu anders niet 3 weken moeten aangeven? (ik ken die testen niet persoonlijk, weet ook niet wat hij allemaal kan aangeven)

Gefeliciteerd!



Bij mijn eerste test stond er binnen 1,5 sec een dikke vette streep, dus alles kan :wink:



Geniet ervan!

Ha rainbow!

Dat is klote zeg! Maar de volgende komt vast goed! Ik heb2 april mijn eerste afspraak bij mijn verloskundige en donderdag ga ik het aan mijn ouders vertellen! Spannend dus! Ben benieuwd hoe ze reageren! Tis wel vroeg want ben pas 4 weken, maar als het niet goed gaat mogen ze dat ook weten.

Tis nog steeds een gek idee. Ook omdat ik nu helemaal geen kwaaltjes heb! Ik ben nog aan het hardlopen, ben absoluut niet moe en voel me geweldig! Dus dan is het extra gek om te bedenken dat ik zwanger ben en er dus een kleintje in mijn buik groeit.mijn buik is trouwens wel al dik doordat mijn darmen een andere plek zoeken volgens mij! Maar goed, we zullen zien…misschien komt alle ellende pas na een paar weken. Hihi. Mijn vriend is heeeeel gezond voor me aan het koken! Heeft zelfs opgezocht wat gezond voor me is. Schattig!

Jilz, ik ben toch zwanger :o Maandag dacht ik dat ik ongesteld werd, maar dat was heel weinig en daar bleef het ook bij. Paar uur geleden toch maar testje gedaan… :inlove:



Kom je ook meeschrijven bij de november mama’s?



Ik ben overigens ook nog aan het hardlopen. Ik doe zondag met de city-pier-city loop mee :smiley:

waaauuuwww wat leukkkkk!!! Gefeliciteerd meid!!!

En dat hardlopen, is idd heerlijk zolang het nog kan! Ik doe niuet mee met de cpc hoor haha :mrgreen: zit dan in groningen!



waar kan ik die november mama’s vinden?



Groetjes en geniet!!! :dance:

Bij het kopje zwanger zijn en dan het kopje 9 maanden mama’s



Groningen is idd wat ver van Den Haag :wink:

Rainbow, gaaf. Van harte gefeliciteerd