kampioen draagmoeder

LONDEN - Een 43-jarige vrouw die bezig is met haar achtste bevalling op bestelling dreigt kampioen draagmoeder van Groot Brittannië te worden.

Voor u gedragen: €12.000

Het record wordt door de omgeving van de 43-jarige Jill Hawkins als omstreden beschouwd. De Britse vrouw heeft zo veel baby’s geleverd voor anderen dat ze mentaal geknakt is. Zelf is de draagmoeder kinderloos. Hawkins lijdt volgens familie aan depressies en zou al enkele malen een zelfmoordpoging hebben ondernomen

De draagmoeder liet zich voor haar diensten gewoon betalen. Haar laatste opdracht levert rond de 12.000 euro op, een gemiddelde in de wereld van draagmoederschap.

Na haar vorige bevalling op bestelling hield ze het aanvankelijk voor gezien. Maar het begon bij haar te ‘broeien’ en ze miste het om zwanger zelfs. Haar depressieve periodes wijt Hawkins aan een laag eigendunk en overgewicht.

De Britse politiek wil het nu nog ongecontroleerde fenomeen van draagmoeder gaan reguleren. In het Verenigd Koninkrijk worden zo’n 100 baby’s door draagmoeders ter wereld geholpen.

:shock: :shock: :shock:

:shock:

ik dacht altijd dat er niet eens voor betaald mocht worden… :think:

het is een hele handel hoor!

Ook vice versa, als je wil kan je zo een ‘zaaddonor’ kopen voor heel veel geld.

Ook heb ik weleens gehoord dat zwervers hun zaad verkopen aan wanhopige vrouwen. Kindje?? ga naar ff achter centraal kijken…

@jacsansil wrote:

:shock:

ik dacht altijd dat er niet eens voor betaald mocht worden… :think:

Volgens mij alleen in Nederland…of misschien de EU.