Kamperen met dreumes van ruim 1 jaar en 9 maanden

hahahah :lol:

hier ook, alle gaatjes zijn gevuld :lol:

Weet je wat ook leuk is, halvewege de reis erachter komen dat je wel de porteble DVD speler bij je hebt, maar geen dvd s :shifty:

Moesten we in het buitenland nog wat kopen, dus we hebben FIFI in het hongaars :lol:

Ik ga dit jaar samen met R. naar mijn ouders een paar daagjes.

Rij in een cinquecento en denk dat ik de bank klap en dan een boel inladen! Scheelt dat ryan dan wel in zon kindercamping(klap)stoel kan. Maar vorig jaar hadden we dus die ikea stoel mee. Ook erg fijn! Neem dit jaar ook gewoon de Buzz mee inplaats van een buggy. Rijd een stuk fijner. Verder neem ik 1 set kleren mee voor elke dag + een extra set. Voor ryan net zo. Schoenen,laarsjes en sandaaltjes.

En veel muziekcd’s…Ohja moet mijn tent niet vergeten 8)

wij kamperen in een albatros en toen onze kinderen baby-af waren en niet meer in de Deryan wilden slapen (vanaf ongeveer 1,5 jaar) zijn ze op een therm-a-rest matje gaan slapen. In eerste instantie lagen ze nog in hun slaapzak met mouwen, vanaf ongeveer 2 jaar slapen ze in een goede kinderslaapzak.

zie foto, daar is Teun nog geen 2 (1 jaar en 10 maanden). Stijn ging pas later in een slaapzak want die was nog lang (nu nog steeds) erg klein. Dat vind ik dan toch wel een beetje gevaarlijk.