kamperen met 25 weken?

Wij gaan straks weg voor 3 weken kamperen. Ben benieuwd hoe het zal gaan aangezien ik wel wat kwaaltjes heb.

Nou ja komt wel goed

Hey, wij zijn net terug van vakantie. Ik ben momenteel 30 wk zwanger en 5 dagen. We zijn naar het zwarte woud geweest.

Alleen hebben wij luxe gekampeerd in een vouwwagen. Ik had dus een (hard) matras op hoogte. Dat scheelt enorm denk ik.



Waar je rekening mee moet houden/tips:

  • 's nachts eruit te plassen (toiletgebouw dichtbij)
  • wc’s met toiletbril (voor als je in frankrijk bent);
  • douches die voldoende ruim zijn (bij onze camping heb ik bij de heren gedouched, omdat dit gebouw moderner was dan bij de dames. Hier waren de douches zo smal dat omkleden wat moeilijker ging.)
  • extra kussens
  • een stoel + tafel op hoogte



    Wat mij wel wat tegenviel is dat je geen hoogtes meer kon lopen. Net wat lydia zei. Als je van de actieve vakanties bent dan zal het betekenen dat je wat rustiger aan moet doen.

    Marre ik heb een hele erge leuke vakantie gehad. Moet trouwens wel zeggen dat ik nu niet meer op vakantie zou gaan. Het is mooi zo.

owh ja nog een tip

zorg ervoor dat je auto stoel wat verder naar achter kan met de leuning. Zo kun je makkelijker van houding veranderen en heeft je buik wat meer ruimte als je naar achteren kan leunen.

Hier ging kamperen ook super. Alhoewel ik blij was na 2,5 week mijn matje te verruilen voor m’n eigen bed.



Maar komend weekend gaan we nog een keer op pad.

Ik neem dan wel een rechtere stoel mee. Onze camping stoel zat heerlijk kon er alleen niet meer uitkomen omdat ik er zo in wegzakte :wink:

Gaat prima hoor!