Kamperen in Italie/Frankrijk/Spanje???

We willen waarschijnlijk dit jaar eens een keer gaan kamperen, ipv weer naar Mallorca!

En denken erover om een stacaravan of bungalowtent te huren.

Wie weet er leuke campings, waar vanalles te beleven is, en die lekker aan het strand osf een meer liggen (moet wel langzaam aflopen en zandbodem hebben), animatie, leuk zwembad etc…

Hoe bevalt een caravan of een bungalowtent. Ik ben bereid in een tent te bivakkeren mede omdat dat enorm scheelt in de prijs, tenzij iedereen het ons afraad!

Oja we willen gaan in september!

Annemarie, het garda meer is altij dwel leuk. bv naar campin BElla Italia,

Je zou ook de middelandse zee kust van frankrijk kunnen nemen.

Leuke campings zijn: La sirene in Ageles sur mer, les muriers in vedres plage,village le serignan plage in serignan, la dragonniere in Vias.

Dit zijn wat campings die ik vaak boekte voor mensen op het reisburo.

Tent scheelt inderdaad in prijs. Ikzelf zag dat niet zo zitten met 2 kinderen dus wij gaan voor een stacaravan

Wat is precies het grootste verschil dan met tent /stacaravan, alleen eigen sanitair???

Ja dat is eigenlijk het grootste verschil, tenminste neem aan dat je dan een bungalowtent daar wilt huren, en toch niet zelf een tent meeneemt. In die bungalowtenten zit gewoon een keukenblokje dus dat heb je wel.

Ik zelf ben verwend denk ik, maar ik zag me niet hele tijd naar de wc sjouwen (ik ga ook voor het eerst dit jaar naar een camping) als mijn kids groter zijn lijkt me in een tent wel leuk.

wij gaan dit jaar naar camping union lido, italie, aan de adriatische kust.

de camping ligt 50 km van venetie

mega groot zwembad en direct aan zee

animatie

wij hebben gekozen voor een stacaravan, omdat wij toch wel voor het luxe willen gaan en hierbij alles bij de hand hebben.

aparte slaapkamers, magnetron, airco, koffieapparaat, en een eigen teras etc.

Wij gaan naar Pra delle torri in caorle (italie). Camping gericht op gezinnen met kleine kinderen. Wij huren een caravan daar.

@silvia78 wrote:

wij gaan dit jaar naar camping union lido, italie, aan de adriatische kust.

Deze tipte vrienden van ons ook al!!!
Hoe gaan jullie erheen, met de auto? En waar hebben jullie geboekt?

wij gaan met de auto en we hebben geboekt via go4camp!

en…heb er nu al heel veel zin in.

we zijn wel van plan om met zowel heen als terugreis een formule1 hotel te boeken :thumbup: