Kamperen als alleenstaande ouder

nou heerlijk toch, uiteindelijk doe je het ook voor je kids, als die al zoveel zin hebben, komt dat van jou automatisch! En idd, gewoon lekker doen waar jij je goed bij voelt!



eh, had ik al verteld… wij kwamen dan net parijs uit, gelijk stoppen, kids naar de wc… picknick kleed uit, broodjes smeren, moest mijn zoontje toch ineens po-eppen. Tja, wat doe je met je hele handel uitgestalt…



heb mijn dochtertje toen op een kleedje bij andere nederlanders (met 4 kids) gezet (zij ging niet eens tegensputteren)… en ik rennen als een gek met hem naar de wc (en het duurde en duurde)… maar alles ging goed…



maar achteraf denk ik wel van, eh, oeh… had die mensen beter kunnen vragen om op onze picknickspullen te letten dan mijn dochter :mrgreen:



veel plezier

Ik ben vorig jaar met Cirkel vakanties naar Ouddorp geweest. Was opzich wel leuk maar t was niet zo druk nog en t weer viel enorm tegen. Dit jaar ga ik dus naar Spanje, ook weer met Cirkel. Speciale vakanties voor alleenstaande ouders. Hartstikke goed geregeld en je zit niet in je uppie tussen de gezinnen en die kinderen worden enorm goed vermaakt.

@Christine wrote:

Ik ben vorig jaar met Cirkel vakanties naar Ouddorp geweest. Was opzich wel leuk maar t was niet zo druk nog en t weer viel enorm tegen. Dit jaar ga ik dus naar Spanje, ook weer met Cirkel. Speciale vakanties voor alleenstaande ouders. Hartstikke goed geregeld en je zit niet in je uppie tussen de gezinnen en die kinderen worden enorm goed vermaakt.




Ga je dan zelf met de auto? Ik wil best naar Spanje, maar niet in mijn eentje met de auto. Ik haat autorijden en dan vind ik het toch echt te ver weg. Maar ja, met de bus of vliegtuig vind ik eigenlijk ook weer niks, want dan zit ik daar zonder eigen vervoer. Of ik moet een auto huren daar, maar dat lijkt me ook zo’n aanslag op het budget…

Ja ik ga zelf met de auto. Ik trek er twee dagen voor uit. Ik ben gek op autorijden dus vind het helemaal niet erg. Ga denk ik snachts weg en dan halverwege de middag een camping of goedkoop hotelletje zoeken en lekker slapen en volgende dag verder rijden. Mijn moeder verklaart me voor gek maar ik heb er echt zin in!