kampeerplaats direct aan het water

Ik wil nog wel graag een paar dagen kamperen deze zomer. Niet te ver weg, maximaal anderhalf uur rijden vanaf Apeldoorn.

Wat ik zoek is een kampeerplek direct aan het water en dan water waar leuk in gespeeld kan worden, dus een kleine recreatieplas, zwemvijver of beekje met liefst iets van zand/strandje erbij. Het hoeft niet perse heel ondiep water te zijn, als er maar niet te veel stroming staat en het niet te groot is, zodat er veilig gezwommen kan worden.



Wij hebben bijvoorbeeld wel eens bij Beerze Bulten gestaan direct aan de speelvijver daar, zoiets zoek ik weer. Het was voor Laura toen heerlijk om gewoon meteen vanuit de tent het water in te rennen en voor mijzelf erg prettig dat ik haar gewoon vanaf mijn eigen kampeerplek in de gaten kon houden en ondertussen ook gewoon mijn eigen dingen doen daar.



Ik heb verder geen eisen aan de camping zelf, nou ja, wel graag schone toiletten, maar verder hoeft er niet veel te zijn qua animatie, horeca en dat soort dingen (mag wel, maar hoeft niet).

Wie heeft een tip voor me?

Hier in Zeewolde heb je de RCN camping die ook plekken heeft aan het water volgens mij. Ik heb verder geen ervaring met kamperen daar.

Ik weet niet hoever het rijden is, maar ik hoor hele goede verhalen over Camping De Roos, in Ommen.

Camping de Roos ziet er leuk uit, zoiets zoek ik inderdaad!



Tamma, de camping die jij noemt, lijkt me wel mooi, maar het Veluwemeer is me een maatje te groot, ik zoek meer een kleine, overzichtelijke speelvijver.

Camping Stoetenslagh in Hardenberg

@Marite wrote:

Ik weet niet hoever het rijden is, maar ik hoor hele goede verhalen over Camping De Roos, in Ommen.




Hier hoor je hele leuke verhalen over.

@Sophia wrote:

Camping Stoetenslagh in Hardenberg


Ook leuk! Vooral die glijbanen! Helaas hebben ze in de periode dat wij willen geen plekken meer aan het water, maar ik houd hem zeker in gedachten voor een andere keer.



Zelf had ik ondertussen ook camping de Tol in Nunspeet gevonden, dat lijkt me ook wel wat.

De poppe markelo?? Te dichtbij?? Ik weet niet zeker of je aan t water kunt staan met tent

Camping de Hanestede in Friesland!!

Kuierpatien vlak bij Emmen.

Nunspeet camping de tol

Ben toevallig maandag op de tol geweest, op visite bij mensen. Erg leuke campimg idd!!

Ben toevallig maandag op de tol geweest, op visite bij mensen. Erg leuke campimg idd!!

Ben net terug, het is de Tol geworden uiteindelijk, was erg leuk. Heerlijk om tijdens de hitte lekker aan het water te zitten!



De andere tips bewaar ik voor een volgende keer, want zo’n korte kampeer-zwemvakantie gaan we zeker nog eens over doen.

De tol is bij onze kids ook favoriet. Vroeger gingen wij er altijd heen. Nu hebben opa en oma een voor en naseizoen plek direct ah strandje :smiley:

De tol is bij onze kids ook favoriet. Vroeger gingen wij er altijd heen. Nu hebben opa en oma een voor en naseizoen plek direct ah strandje :smiley:

Ik weet dat https://www.succesholidayparcs.nl/ een aantal campings heeft die aan het water liggen, in NL. denk ook niet ver van Apeldoorn vanaf