kamasutrabeurs

Yes…eind januari is ie erweer…de kamasutra beurs…

Voor ons alweer een tijdje geleden…maar wij mogen daar heel graag heen gaan samen…maken er echt een avondje uit van…

Prachtige shows…mooie kleding en lingerie,make-up…echt van alles wat met erotiek te maken heeft…

Wie gaat er nog meer,of vind het ook leuk om met haar partner naar zo’n beurs te gaan…

wij gaan ook… als ik tenminste fit genoeg ben :mrgreen:



Lijkt ons wel een keer leuk en dus hebben we gezegd, we gaan gewoon.

Waar word ie gehouden? Utrecht?

Wij gaan er ook wel eens heen! Afgelopen Kamabeurs in Utrecht zijn we nog geweest. Wij gaan vaak met vrienden.

Ooh leuk dat je het zegt! Wil al heeel lang ernaar toe! Miss. kan ik vriendlief overhalen mee te gaan! :mrgreen: :thumbup:

VAst wel Annaa…hihi…denk dat de meeste mannen blij zijn met zo’n voorstel van vriendinlief…



Cell,leuk zeg,wie weet komen we elkaar nog tegen,wij gaan de zaterdagavond…



Het is idd in Utrecht…en op de site te zien wordt er flink uitgepakt dit jaar,erg leuke en spannende dingen…ben heel benieuwd…

Ik ben er een keer geweest samen met mijn man maar wij vonden er niets aan.

jaa wij gaan ook vind het ook altijd erg leuk.



ja en hij is idd in utrecht is het 18-19-20 januari

Tja,sommigen vinden er niks aan…maar ik weet uit ervaring dat elke beurs weer mooier wordt omdat ze de vorige willen overtreffen…



Wij vinden vooral de stripshows prachtig…en de kledingstands…en speeltjes stands…krijg vaak wel cadeautje van Karlie daar…



Wij vinden het leuk omdat er daar een erotische spanning hangt…het is voor ons echt een avondje uit…dit jaar gaan we waarschijnlijk meer stellen treffen daar,die we kennen…dus wel samen heen,en geen verplichtingen daar,maar altijd leuk ff samen wat te borrelen daar…

@nomi wrote:

VAst wel Annaa…hihi…denk dat de meeste mannen blij zijn met zo’n voorstel van vriendinlief…



Cell,leuk zeg,wie weet komen we elkaar nog tegen,wij gaan de zaterdagavond…



Het is idd in Utrecht…en op de site te zien wordt er flink uitgepakt dit jaar,erg leuke en spannende dingen…ben heel benieuwd…


denk niet dat ik manlief mee krijg hoor.



bij ons is het andersom hahahahah

Oh mij niet gezien hoor!



Vind dat allemaal maar niks.

Nee he Ilse…jammer zeg…



Ik vind dat soort beurzen altijd erg leuk,maar ben dan ook altijd erg nieuwsgierig,wij beide… mogen graag op de hoogte blijven en zo de erotiek weer es opzoeken…verheug me er nu al op…

:dance:

Vroeger riep ik meteen echt niet :snooty:

Maar nu ik ouder word ga ik heel anders denken over veel dingen.

Vroeger vond ik het bijv. echt niet leuk als hij naar andere meiden keek,maar nu vind ik het niet erg,en kijk zelfs mee :lol:



Dus zo’n beurs lijkt me best leuk :mrgreen: wie weet de volgende keer!!!

Ok dat is dus dit weekend al, laat ik nu toevallig dit weekend bij vriendlief in Utrecht wezen. Lijkt me helemaal te leuk, en te spannend om eens een keer zo’n beurs te bezoeken denk dat ik al weet wat wij zaterdag gaan doen.

wij zijn 1 keer geweest…maar vond het erg tegenvallen :shifty:

er liepen wel mensen in lingerie en de shows ook gezien…

maar ik werd er niet warm van :shifty:

ik denk dat de spanning van erotiek vooral tussen je oren zit…en dat was daar niet voor ons…



dit voelde meer als een markt…kijken kijken maar aankomen niet… :shifty:

Is het dus meer een soort van potentiele swingers club of zo? :mrgreen:

Ik zou wel willen… maar mijn man wordt volgens mij helemaal wild van al dat vrouwelijk schoon daar… en daar kan IK niet tegen :evil:

Ga me ergeren, weet ik nu al… :thumbdown:

Hey Fai, heb jij zo’n hitsig mannetje :mrgreen:

Oww ja hoor… die vind hoogblond met lange laklaarzen en roze lipstick geweldiggg… en geeft ook niet hoor… mag ie best over fantaseren… maar om nou naar die beurs te gaan waar al die meiden rondlopen met prachtige tieten en mooi bruine benen… nee… dan voel ik me wel een beetje bedreigd hoor… :silenced:

Logisch meid :-*

@gismolo wrote:

Logisch meid :-






:angel: :-